loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 1288 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

این کلیپ کوتاه  با موضوع مقاومت و مقابله با آمریکا کاری است از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی  که به کارگردانی محمد باقرمفیدی کیا و تهیه کنندگی محمد رضا شفا و خوانندگی حسین حقیقی بیش از 2 سال تولید شده است.شما می توانید این کلیپ زیبا رو بصورت رایگان از سایت پیک دانلود دریافت نمایید.

مدیر بازدید : 219 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

گزیده ای از سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی با موضوع حاکمیت و حقوق فرهنگی ملت (مرزهای فرهنگی میان دولت دینی و دولت بی دین) به مناسبت میلاد امام رضا علیه اسلام در نشست امام رضا (ع) ، آزاد اندیشی و دفاع از ارزشها - مشهد مقدس سال 1392 .

مدیر بازدید : 858 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

شهید سید مرتضی آوینی، بر اساس موازین فطرت خدایی قدم برداشت، قلم زد، فیلم ساخت و کار کرد. به همین دلیل الی یوم القیامه کارهای او زنده است.

مدیر بازدید : 286 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

عباس فخرآور در گفت‌وگویی از نحوه تامین منابع مالی شبکه من و تو و راهبردهای این شبکه صهیونیستی برای مدیریت افکار عمومی ایران پرده برداشت.

مدیر بازدید : 277 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

حسن عباسی طی نامه ای سرگشاده خطاب به امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسبت به حواشی بوجود آمده پس از انتشار بخشی از اظهارات خود توضیحاتی داد.

متن نامه عباسی به شرح زیر است:
مدیر بازدید : 288 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

متاسفانه بعضی مسئولان حتی رده بالای این نظام بدون دانش رسانه ای و با هر هیاهویی موضع می گیرند و این موضوع باعث تشدید تنش شده و عامل این تنش را به هدف خود می رساند .
برای شرح این بلوا میتوان گفت :
سوال اینجاست : چرا اکثرا رسانه های اصلاح طلب این قطعه برش خورده از سخنرانی دکتر عباسی را منتشر کرده و بر علیه ایشان فرافکنی کردند. یعنی دکتر عباسی بجز اصلاحات مخالف و منتقد دیگری ندارد؟
این سخنرانی مربوط می شود به جلسه کلبه کرامت 230 که در سال 89 برگزار شد. چه اتفاقی افتاده؟ چرا رسانه های اصلاح طلب الان به فکر تقطیع و پخش این کلیپ کرده اند؟ بعد از 5 و نیم سال.
باوجود اینکه دکتر عباسی در تمجید از ارتش و نقش موثر آن در امنیت این مرز و بوم نیز صحبت کرده اند ، چرا آن صحبت ها دیده نمی شود ؟
به واقع آیا ایشان ماهیت ارتش را زیر سوال برده و آن را نا کارآمد خواند؟
======================================================
یادمان باشد همیشه قبل باور کردن اینجور تحرکات دشمنانه و تقطیع های نخ نما حتما ابتدا شخصیت ، طرز فکر ، و پیشینه و اعتقادات آن شخص را در نظر بگیریم و در مرحله بعد به دنبال صحبت های قبل و بعد آن سخنرانی بگردیم و سخنرانی کامل را گوش کنیم تا از سوءتفاهم جلوگیری شود.
=====================================================
شما رو دعوت می کنم تا دقایقی قبل و بعد این کلیپ تقطیع شده را هم ببینید .
ولی قبل از آن چیزی که مشخص است صحبت های مربوط به انتقاد از ارتش مربوط به عملکرد ارتش و سکوت این نهاد نظامی در ماجرای فتنه ی سال 88 می باشد و ربطی به ماهیت ارتش و چیزی که به غلط ناکارآمدی ارتش تفسیر شده ندارد .

مدیر بازدید : 251 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

در این کلیپ بخشی از سخنرانی استاد علی‌اکبر رائفی‌پور به همراه تصاویری تکان‌دهنده از برخی اقدامات نقض حقوق بشری در لباس حقوق بشر اشاره شده است. این کلیپ کاری از مؤسسه مصاف می‌باشد.

مدیر بازدید : 175 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

جبهه مقابل نظام اسلامی سعی می کند چهره خاندان خبیث و منحوس پهلوی را بزک کند. مقام معظم رهبری این خاندان چه اصراری دارد برای باور نکردن این انقلاب؟ چه اصراری دارند برای تحریف تاریخ و بزک کردن دوباره تصویر محمدرضا پهلوی؟ هنوز هم صدای انقلاب مردم ایران را نشنیده اند... بعد از این همه سال...

مدیر بازدید : 289 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

برنامه طراحی شده برای نفوذ و تسلط مجدد بر ایران از ایجاد انقلاب رنگی تا توقف برنامه هسته ای و موشکی ایران تحت عنوان " پروژه ایران "، با هدف از سرگیری روابط مجدد ایران و آمریکا، برشی از مستند " پدرخوانده "


مستند پدرخوانده فیلمی است برای نشان دادن ایران پروجکت، پروژه ناجوانمردانه‌ای در ادامه سال‌ها دخالت و نفوذ در کشوری که مردمانش به قیمت خون هزاران شهید در مقابل تجاوز بیگانه ایستادگی کردند تا بگویند اینجا مثل هیچ جای دنیا نیست.

مدیر بازدید : 326 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

سخنان دکتر حسن عباسی درباره مدیریت مثلث جام زهر
قطعنامه 598 یکی از بحث برانگیز ترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است. در اواخر جنگ تحمیلی ایران درنقطه ای قرار داشت که احساس میکرد بایستی ظالم را سر جای خود بنشاند و صدام را از تجاوز به خاک ایران پشیمان کند.اگر چه برخی شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر می دادند، اما امام می گوید اگر چه اکنون نمی توانیم شعار قرآن را که می فرماید جنگ جنگ تا رفع فتنه را عملی کنیم، ولی در یک اندازه جزئی تر بایستی جنگ را تا پیروزی ادامه دهیم. در این بین نخست وزیر جنگ از نبود بودجه برای جنگ گفت و فرمانده جنگ از نبود تجهیزات مورد نیاز برای ادامه جنگ. هاشمی رفسنجانی که خاتمه جنگ را افتخار خود میداند، این دو نمیتوانیم را خدمت امام گزارش داد و نهایتاً این مثلث "ما نمیتوانیم" امام را به نوشیدن جام زهر مجبور کرد.

مدیر بازدید : 365 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

چه ارتباطی بین انتخاب رهبری در سال ۶۸ و حوادث ۱۸ تیر در سال ۷۸ و جریان فتنه در سال ۸۸ وجود دارد؟ - آیا بین پیشنهاد رهبری ده ساله که در ۶۸ توسط روحانی مسئول اتاق فکر جریان سبز کنونی با حوادث ده سال یکبار رابطه ای وجود دارد؟ - جریان سعید امامی و قتل های زنجیره ای چه بود؟ - قانون مطبوعات چگونه باعث به وجود آمدن حوادث ۱۸ تیر شد؟ - چرا در سال ۷۸ سپاه به کمک نیروی انتظامی نیامد؟ - نقش وزارت کشور و خاتمی در این حوادث چه بود؟ - تعداد کشته های کوی دانشگاه چند نفر بودند؟

مدیر بازدید : 166 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

استاد رحیم پور ازغدی: امر به معروف و نهی از منکر یعنی آزادی بیان، یعنی آزادی قلم،یعنی آزادی نقد..آزادی بیان و آزادی نقد جزو مصلمات دین ماست، واجب شرعی ست ،باید پای آن ایستاد.پیامبر فرمود اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام نگیرد باند های فاسد بر جامعه مصلت می شوند و دعا افراد آن جامعه دیگر مستجاب نمی شود....

مدیر بازدید : 335 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

گروه رسانه جنبش حیا مشغول ساخت مستند در زمینه امر به معروف نهی از منکر در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن بود که به مصاحبه با سردار سعید قاسمی پرداخت. این مصاحبه جنجالی را ببینید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 957
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,569
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,698
  • بازدید ماه : 20,698
  • بازدید سال : 434,859
  • بازدید کلی : 5,557,060