loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 505 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

شش قسمت کامل قرار گرفت

پهلوانی از منابع فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی فتوت است. پهلوان در فرهنگ ایرانی ابرانسان است. ابرانسانی که حافظ دین و وطن است. پهلوانی ریشه در اسطوره و تاریخ دارد. آنچه از فرهنگ پهلوانی در ادبیات و تاریخ ایران گفته شده، الگویی برای جوانمردان در دوره‏های بعد شده است. پهلوانانی که حتی اگر نشان شاهی داشتند، بیشتر به جهت پهلوانی‏شان شهره بودند. در این میان کاوة آهنگر و رستم با وجود آن‏که شاه نبودند، به عنوان پاسداران دین و وطن مشهورترند.

مدیر بازدید : 364 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

قسمت اول : ادعا و توهم اضافه شد

مجموعه پنج قسمتی «مزدور ابلیس» به انحرافات حسن اللهیاری، روحانی نمای ساکن آمریکا و مدیر شبکه ماهواره ای اهل بیت اختصاص دارد.
تولید شده در سایت انصار کلیپ

مدیر بازدید : 902 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

مستند زندگی زیر پوست من کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز نورانی پور است که  زندگی های ساده ،  بی آلایش و دغدغه های اجتماعی طبقه پایین جامعه را به تصویر می کشد .

مدیر بازدید : 245 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

قسمت 3 قرار گرفت

مجموعه مستند هایی که به بررسی دروغگوهای بزرگ در زمینه های مختلف مانند آزاد اندیشی و آزادی بیان و قصاص و حجاب میپردازد

مدیر بازدید : 268 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

قسمت 1 اضافه شد

مستند «رگهای کاغذی» به پیشینه زبان فارسی در هندوستان می پردازد و مرکز بین المللی میکروفیلم نور و تلاش های این انجمن جهت حفظ و نگهداری نسخ در حال نابودی را معرفی می کند.

مدیر بازدید : 1528 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

قسمت ١ قرار گرفت

خانه‌ ما، مستند مسابقه‌ای خانوادگی است که به دنبال نگاهی تازه به روش‌های متفاوت مصرف‌ کردن است.

سه خانواده در رقابتی حدودا یک ماهه به خرج گروه سازنده زندگی می کنند و با چالش هایی روبرو می شوند. هر خانواده‌ای که فکر می‌کند الگوی مصرف خاص خود را دارد، می‌تواند در این مسابقه شرکت کند.

 

مدیر بازدید : 273 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

مجموعه مستند «سیاه پوشان» با موضوع تاریخچه و فعالیت هیئت های مشهور استان تهران، طی دهه اول ماه محرم از شبکه افق پخش می شود.

هر قسمت از این برنامه به معرفی یکی از هیئات تاریخی و معروف استان تهران و برنامه های آنها در طول ایام محرم اختصاص دارد.

احسان فولادی فرد تهیه کننده «سیاه پوشان» در مورد این برنامه گفت: قصه ها و اتفاقاتی که سبب راه اندازی این هیئت ها شده، اجراها و آیین های خاص آنها و گفت وگو با مسئولان و پیرغلامان هیئت های مذهی تهران، بخش های مختلف این مستند را تشکیل می دهد.

وی افزود: سعی بر این بوده هیئت هایی معرفی شوند که دارای هویت تاریخی و فرهنگی بوده و نزد عامه مردم از جایگاه و اهمیت بیشتری برخوردارند هر چند همه هیئت های مذهبی در بین ایرانیان جایگاه خاص خود را دارند.

فولادی فرد خاطرنشان کرد: تاکنون مستند مربوط به هیئت های تجریش، مسجد مرکزی عزاداران اردبیل، تکیه فاطمیون و هیئت طاها فیلمبرداری شده و ساخت ادامه «سیاه پوشان» همچنان ادامه دارد.

گفتنی است این برنامه در قالب میان برنامه کوتاه طی روزهای دهه اول محرم حوالی ساعت ۱۹:۳۰ تا ۱۹:۴۵ از شبکه افق پخش می شود.

مدیر بازدید : 285 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

نیل طولانی ترین رود جهان است. این رود در شمال شرقی قاره آفریقا قرار گرفته و رگ حیاتی کشور مصر به شمار میآید. این رود از رشته کوههایی در مرکز قاره آفریقا سرچشمه میگیرد و راه طولانی خود را به سمت شمال آغاز میکند؛ رود نیل از کشورهای اوگاندا، سودان و مصر میگذرد و سرانجام به دریای مدیترانه می ریزد.

این مستند امتداد رود نیل را می پیماید و ما را با طبیعت، حیات وحش و سبک زندگی انسان های این مناطق آشنا می کند.

مدیر بازدید : 401 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

این مستند طبیعت و حیات وحش یکی از سرزمین های غنی سیاره آبی یعنی برزیل را به طور کامل به تصویر می کشد . برزیل پنجمین کشور بزرگ دنیا است و دارای طبیعتی زیبا می باشد که زیستگاه گونه های مختلف جانوران و پرندگان می باشد. برزیل اکوسیستم متنوعی دارد و تنوع زیستی جانوری و گیاهی در این کشور بسیار زیاد است به طوری که کارشناسان انواع گیاهان و جانوران در این کشور را بالغ بر ۲ میلیون نوع تخمین زده اند. پستانداران بزرگ در این کشور شامل جگوار، لئو پارت که هر دو نوعی پلنگ هستند و خوک های وحشی، خوکان خرطوم دار، مورچه خوارها، تنبل ها، روباه ها، اپوسوم و گورکن هستند. گوزن در جنوب برزیل به وفور یافت می شود و میمون ها نیز در جنگل های پر باران شمالی زیست می کنند.

مدیر بازدید : 240 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

حسام اسلامی کارگردان مستند غرامت که به موضوع جدال تاریخی ایران با کمپانی‌های عظیم نفتی بر سر منابع نفت ایران می‌پردازد، از آماده شدن نسخه نهایی آن در روزهای آینده خبر داد.

مدیر بازدید : 384 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

مستند جذاب و دیدنی « کیهان » با موضوع آشنایی با دورافتاده ترین نقاط عالم هستی، از مناظر دهشتناک فوران های خورشیدی تا زیباترین و هیجان انگیزترین مناظر از نورهای ساطع شده از ستارگان

مدیر بازدید : 1086 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

قسمت ٥ قرار گرفت

مستند مسابقه «ناهار فامیلی» از این پس پنجشنبه ها ساعت ۱۷.۳۰ از شبکه افق پخش می شود.و پس از پخش لینک دانلود بصورت رایگان در سایت پیک دانلود قرار خواهد گرفت.

مدیر بازدید : 462 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

قسمت ٨(آخر) قرار گرفت

این مجموعه در قالب داستان یک زن و شوهر که در بحبوحه حصر آبادان به همراه فرزندانشان به این شهر باز می گردند، خاطرات شکست حصر آبادان را از زبان مردم به خوبی بازگو می کند و به زندگی مردم عادی در جنگ می پردازد.

مدیر بازدید : 284 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

قسمت 2 قرار گرفت

مستند سختی شیرین به مروز وقایع جنگ ۸ ساله عراق با ایران می پردازد، روزهایی که در کوران سختی ها، همبستگی ملت ایران را با دستهای خالی به نمایش می گذارد و نشان می دهد که آنچه موجب پیروزی ایرانیان در این جنگ نابرابر شد تنها ایستادگی مردان و زنانی بود که با سلاح تقوا به جنگ دشمن رفتند و از آرمانهای نظام و انقلاب تا پای جانشان دفاع کردند و حماسه ای جاوید از خود به یادگار گذاشتند.

مدیر بازدید : 323 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

قسمت ١٦ قرار گرفت

با ما همراه شوید تا در سفری باستان شناسی به پرو در آمریکای جنوبی، با تمدن اینکاها بیشتر آشنا شویم. 

این برنامه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش می شود. 

کارگردان این مجموعه شهاب اسفندیاری است.

مدیر بازدید : 231 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

نام فیلم: شکار – The Hunt | ژانر: مستند حیات وحش | تاریخ انتشار: سال 2015

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: بلوری

تایم هر قسمت: 58 دقیقه | حجم: 880 مگابایت + 440 مگابایت

خلاصه داستان:
این مستند به بررسی رابطه ی جالب بین شکارچیان و طعمه های آن ها با جزئیات دقیق میپردازد و استراتژی ها و طرز فکر حیوان شکارچی را مورد کنکاش قرار داده است…

مدیر بازدید : 384 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

در ایالات متحده یک طبقه ثروتمند با داشتن نقشی مسلط در اقتصاد و دولت وجود دارد که خاستگاه آن در شرکت ها و بانک های بزرگی نظیر گلدمن ساکس است.

این طبقه نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در شکل دهی به وضعیت سیاسی آمریکا نقش عمده ای ایفا می کند؛ از بین بردن ارزش پول و تزریق پول بدون پشتوانه از ایده های این گروه به شمار می رود.

نکته حائز اهمیت اینکه صهیونیست ها اکثریت اعضای این طبقه کوچک اما صاحب قدرت را تشکیل می دهند.

مجموعه مستند «گلدمن ساکس، اربابان جهان» به روند شکل گیری این طبقه و نیز راه های نفوذ آنها در سیاست و اقتصاد آمریکا می پردازد.

در اولین قسمت می بینیم که چگونه گلدمن ساکس در روند تحقیقات پلیس اخلال ایجاد می کند؛ همچنین برخی اصحاب جراید و کارشناسان اقتصادی و فرهنگی، از نقش طبقه مذکور در بازی های سیاسی و اجتماعی آنها سخن می گویند.

مدیر بازدید : 558 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (1)

سیر شکل گیری سازمان مجاهدین خلق و انشعاب آن در این مستند بررسی می شود.

قسمت اول این مستند با نام «شروع نافرجام» روانه آنتن خواهد شد و به تشکیل این گروهک تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 44، دستگیری گسترده اعضا در سال 50، ترورهای درون گروهی سال 54 مانند ترور مجید شریف واقفی، ریاست مسعود رجوی بر اعضای زندانی گروهک و ... می‌پردازد.
قسمت دوم که «افتادن نقاب» عنوان گرفته همراهی این گروهک با جریان انقلاب، تلاش رجوی برای شراکت در حکومت جمهوری اسلامی، جنگ مسلحانه در سال 60 و ترورهای گسترده مسئولان و مردم را مد نظر قرار داده است.
قسمت سوم با نام «لشکرکشی تا کمینگاه» نیز به استقرار منافقین در عراق، انجام چند عملیات نظامی برای صدام، شکست عملیات فروغ جاویدان می‌پردازد.
قسمت چهارم «تولد یک فرقه» موضوع تبدیل گروهک منافقین به یک فرقه در سال‌های پس از جنگ را بررسی کرده میکند.
قسمت پنجم «اسیر در زنجیر دروغ» به بررسی ساز و کارهای فرقه‌گرایی در این گروهک می‌پردازد.
قسمت ششم و پایانی این مستند نیز که «پایان یک رؤیا» نام گرفته، به بررسی نقش زنان در گروهک منافقین و تعامل رجوی با آنان و سرنوشت مبهم مسعود رجوی می‌پردازد.

مدیر بازدید : 370 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

برنامه مستند بی راهه که از شبکه یک سیما پخش می شود؛ مجموعه ای است که به بررسی و تحلیل مسائل و مشکلات اجتماعی مختلف از جمله دزدی، کلاهبرداری، قتل، بزهکاری، جرایم اینترنتی و ... می پردازد.

مدیر بازدید : 576 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

فرمت ویدئو:mp4

 

محصول کشور ایران

موضوع:مستند سیاسی و اجتماعی

توضیحالتی کوتاه و مختصر در مورد داستان و اتفاقات رخ داده در این اثر سینمایی:  در شرایطی که اقلیتی به نام سلفی و تکفیری، خود را نماد اسلام می دانند و رسانه های غربی نیز در معرفی آنان به عنوان اسلام، کم نمی گذارند، مستند «ابرها در راهند»، با ارائه تصاویر بکر و جذاب از تجمعات سلفی در اروپا، از اسلامی سخن می گوید که م…

مدیر بازدید : 486 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

مستند زنبورها هرگز نمی خوابند در سه قسمت بیست دقیقه ای نگاهی زیبا و نو به زندگی زنبورها و نحوه تهیه عسل، این محصول پرخاصیت زنبورها می کند .

مستند زنبورها هرگز نمی خوابند در سه قسمت بیست دقیقه ای نگاهی زیبا و نو به زندگی زنبورها و نحوه تهیه عسل، این محصول پرخاصیت زنبورها می کند .

مدیر بازدید : 206 جمعه 01 مرداد 1395 نظرات (0)

قسمت 3 قرار گرفت

در این مستند به شیوه زندگی حیوانات و نحوه برخورد آنها با ساکنین زامبیا پرداخته می شود.

سه شنبه الی پنج شنبه 29 تیر تا 1 مرداد هر شب ساعت 23 بیننده این مستند جذاب باشید.

مدیر بازدید : 222 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

قسمت ٢ اضافه شد

سازمان اطلاعات و وظایف ویژه «موساد» نام سازمان اطلاعاتی خارجی رژیم صهیونیستی است که جمع آوری اطلاعات و ربودن و ترور مخالفان این رژیم در خارج از سرزمین های اشغالی را بر عهده دارد.

دفتر اصلی موساد در تل آویو است، این موسسه تنها بیش از هزار نفر کارمند دفتری دارد اما مسئول جنایات متعددی طی سال های فعالیت خود بوده است.

ترور شخصیت های برجسته مبارز فلسطینی و نیز ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران، از جمله اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی به دست عوامل موساد است.

«موساد قاتلان دست نشانده» مجموعه ای درباره تاریخچه و اقدامات تروریستی این سازمان مخوف است.

مدیر بازدید : 908 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

قسمت ٦(آخر) اضافه شد

 

جنگ ويتنام بيش از هر جنگ ديگري در قرن گذشته طول كشيد و تاريخ قرن بيستم را به سرزمين عجايب دوخت، آنجا كه جز مرگ و آتش خبري نبوده. امريكاييان سالانه 500 هزار تن بمب به اين سرزمين ريختند، جنگل‌ها را با ناپالم سوزاندند و انسان‌ها را زنده زنده بريان كردند، اما سرانجام پس از 10 هزار روز با 45 هزار كشته، 300 هزار زخمي و صرف 150 ميليارد دلار هزينه و يك سرافكندگي تاريخي بر كشتي‌ها نشستند و گريختند.

هر هفته جمعه ها ساعت 23 بیننده این مستند باشید.

مدیر بازدید : 238 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

قسمت 2(آخر) اضافه شد

ستند «ویکو، هلوکاست آمریکایی» درباره کشتار فرقه دیویدیان در 1993 در منطقه سکونتشان در یکی از ایالت های آمریکاست.
دیویدیان یا داوودیه، فرقه ای مذهبی است که در آمریکا پیروانی دارد رهبر این گروه در ابتدای دهه 90 میلادی مورد اتهام پلیس فدرال آمریکا قرار گرفت. اما پیش از آنکه ادعاهای مطرح شده علیه او به اثبات برسد پلیس او را به همراه بیش از 80 نفر که عمده ی آنها زن و کودک بودند، در یک خانه محاصره کرده و سپس زنده زنده سوزاند. این مستند فارغ از درستی یا نادرستی اندیشه های این فرقه، به بررسی چگونگی وقوع این جنایت و نقض حقوق بشر شهروندان آمریکایی در این کشور میپردازد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 964
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 7,313
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21,442
  • بازدید ماه : 21,442
  • بازدید سال : 435,603
  • بازدید کلی : 5,557,804