loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 438 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

ابوهادی نامی بود که حجت الاسلام علی تمام زاده برای حضور در لشکر فاطمیون انتخاب کرده بود، مردی که ایثار را در جبهه علم و عمل به اثبات رسانیده بود.

او یکی از اعضای فاطمیون بود که در راه مبارزه با تکفیری ها و طی یکی از عملیات ها در سوریه به فیض شهادت نائل آمد و نام ابوهادی را برای همیشه زنده کرد.

مستند «شیخ شهید» درباره این شهید مدافع حرم است؛ در این فیلم با همرزمان، همسر و دیگر اعضای خانواده علی تمام زاده گفت وگو شده است.

همچنین تصاویر مستندی از حضور شهید تمام زاده در جبهه نبرد با تکفیری ها و گفت وگو با او پیش از آخرین اعزام به سوریه به نمایش در می آید.

مدیر بازدید : 1226 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

مجموعه جاودانگی پیرامون زندگی شهید بزرگوار مهندس محمد جواد تندگویان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در دولت شهید رجائی است که در سال ۱۳۵۹ به اسارت نیروهای بعثی عراقی در آمد و پس از تحمل شکنجه های فراوان درطول ۱۱ سال اسارت به دست نیروهای بعثی به شهادت رسید و در سال ۱۳۷۰پیکر پاکش به ایران باز گردانده شد.
در سریال جاودانگی، محمدمتین اوجانی نقش شهید تندگویان را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به حنانه شهشهانی، کتانه افشارنژاد، مجید حاجی‌زاده، فرداد صفاخو، امیرمحمد زند، عزت‌الله جامعی و آتوسا راستی اشاره کرد.
کارگردانی این سریال فاخر را اقای اکبر منصور فلاح بر عهده دارد.
این مجموعه از ابتدای محرم سال ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد.

مدیر بازدید : 363 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

مستند «حلب، استقامت تا پیروزی» داستان نبرد عظیم نیروهای مردمی و ارتش سوریه با گروه های تروریست تکفیری است؛ گروه هایی که می خواهند چهره ای خشن و منفی از اسلام ارائه دهند.

قضیه از آنجا شروع شد که آتش ‌بس چهار روزه‌ ای در عید قربان سال ۹۱ بین تروریست ‌ها و ارتش سوریه برقرار شد همین امر زمینه را برای حضور مستندسازانی که قصد داشتند واقعیت های موجود در این کشور را به تصویر بکشند فراهم کرد.

در این فیلم واقعیتی از جنس تلخ تجاوز به هویت ملی سوری ها و تلاش آنها برای مقاومت در برابر سیل عظیم هجوم تروریست های تکفیری به تصویری کشیده می شود؛ تصاویری از کلیساها، مساجد، هتل ها و اماکن عمومی تخریب شده به دست تکفیری ها همچنین گفت وگوهایی با بعضی ساکنان این شهر و همچنین خانواده شهدای سوری نیز صورت گرفته که به نمایش در می آید.

علاوه بر این اطلاعاتی درباره نحوه حمله تروریست ‌ها و بعضی ابزارآلات جاسوسی که آنها در حملات خمپاره ‌ای خود استفاده می کنند ارائه می شود.

مدیر بازدید : 269 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

«جون بن خوی» و «وهب بن عبدالله» از یاران مسیحی امام حسین (ع) بودند که در صحرای کربلا به شهادت رسیدند؛ یارانی که در آخرین روزهای عمرشان پی به حقانیت اسلام و قیام حسینی بردند و به جمع عاشقان پیوستند.

حقیقت این است که مومنان حقیقی مسلمان و مسیحی جدا از آیینی که داشتند، زندگی صلح آمیز در کنار هم را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دادند اما در طول تاریخ حوادثی رخ داده که این اتفاق و همدلی را به جدایی کشانده و گاهی این اتفاقات از درون جامعه اسلامی بوده است.

مستند «بابلیون» روایتی است از روزگار مسیحیان عراق، مسیحیانی که داعش با قساوت تمام دمار از روزگارشان درآورده و به جرم نداشته، هر جنایتی علیه آنها روا می دارد.

در این فیلم با برخی مجاهدان مسیحی که علیه تکفیری‌ها در حال مبارزه هستند گفتگو شده است؛ مجاهدانی که بر اساس عقاید مذهبی‌شان، خود را برادر مسلمانان می‌دانند و به دین اسلام هم احترام می‌گذارند.

وحید فراهانی کارگردانی «بابلیون» را بر عهده داشته است.

مدیر بازدید : 321 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

بهنام چند بار به اسارت دشمن بعثی درآمد ولی هر بار با توسل به حقه ای از دست آنان فرار کرد، او با استفاده از توان و جسارت خود می توانست اطلاعات ارزشمندی از موقعیت دشمن را به دست بیاورد و در اختیار فرماندهان جنگ قرار دهد.

بهنام محمدی شهید ۱۳ ساله دوران دفاع مقدس یکی از مشهورترین شهدای زمان جنگ به شمار می رود، پسربچه ای که وقتی صدای چکمه های سربازان بعثی در خرمشهر به گوش رسید و جنگ رسما شروع شده بود، در حالیکه فقط ۱۳ سال سن داشت، تصمیم گرفت به جبهه برود و مردانه در مقابل دشمنان بایستد

پیکر مطهر این شهید دوران جنگ تحمیلی، در قطعه شهدای کلگه شهرستان مسجد سلیمان شهر آبا و اجدادش به خاک سپرده شد اما در سال ۱۳۸۹ طی مراسمی باشکوه و با شرکت مسئولان و مدیران استان خوزستان و هزاران نفر از اهالی شریف شهرستان مسجد سلیمان، مزار مطهر این شهید بزرگ به قطعه شهدای گمنام در ورودی شهر مسجد سلیمان انتقال یافت.

مستند «بهنام ۳۰ سال بعد» روایتی است از یکی از کوچک ترین شهدای دوران دفاع مقدس، شهید بهنام محمدی که در سن ۱۳ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

در این فیلم با برخی رزمندگان دوران دفاع مقدس که شهید محمدی را از نزدیک می شناختند گفت وگو شده و همچنین تصاویری از انتقال پیکر او به قطعه شهدای گمنام مسجد سلیمان به نمایش در می آید.

فیلم «بهنام ۳۰ سال بعد» به کارگردانی مهدی شامحمدی را می توانید سه شنبه ۲۷ مهرماه ساعت های ۱۷:۰۰ و ۲۱:۳۰ از شبکه افق ببینید.

تکرار این مستند هم روز چهارشنبه ساعت های ۹:۰۰ و ۱۳:۰۰ به روی آنتن می رود.

مدیر بازدید : 426 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

این مستند به تهیه کنندگی محسن فرجی و کارگردانی مرتضی یعقوبی به ابعاد فرهنگی زندگی با برکت شهید مدافع حرم سردار سرلشکر پاسدارحاج حسین همدانی می پردازد و نگاه جدیدی به حمایت ها و ابعاد فرهنگی و هنری شهید همدانی دارد.

این مستند براساس طرحی از مسعود زمانی و با همکاری ویژه خانواده محترم آن شهید بزرگوار بالاخص آقا وهب همدانی (فرزند ارشد شهید همدانی)و حمایت های اهالی سینما تولید شده است.

مستند " سالک شیدا " کاری از بنیاد فرهنگی هنری شهید همت است.

مدیر بازدید : 279 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مستند دیدنی "من و مرتضی" روایت شنیدنی طاهره رحیمی همسر شهیدی افغان مرتضی خدادادی از لشکر فاطمیون است که با گویش دلنشینی داستان آشنایی اعزام و شهادت همسرش و همچنین دیدار با رهبر معظم انقلاب را بیان می‌کند.

مدیر بازدید : 193 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

ابراهیم بن مالک اشتر از دوستان اهل بیت (ع)، در قیام مختار از فرماندهان لشکر او بود و در پایان فرمانروایی مختار، حاکم بلا منازع منطقه موصل شد.

مدیر بازدید : 226 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (1)

صوت و فیلم شب آخر کامل قرار گرفت

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

مدیر بازدید : 182 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

این برنامه بخش هایی از مراسم عزاداری محبان سید الشهدا را به تصویر می کشد روایتگر داستان حضرت عباس (ع) در روز عاشوراست.

در این مستند افرادی با یادآوری وقایع تلخ ظهر عاشورا سقا می شوند و به صورت نمادین به تشنگان آب می دهند.

مدیر بازدید : 331 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

درباره محلّ دفن سر مبارك امام حسين (ع) به خصوص و سرهاى ديگر شهداى كربلا به صورت عموم، در كتاب‏ هاى تاريخى شيعه و اهل سنّت و نيز منابع روايى شيعه اختلاف فراوانى مشاهده مى‏ شود.

مدیر بازدید : 385 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

تا به حال در مورد مراسم مذهبی ای که به اصطلاح عام "قمه زنی" گفته می شود چیزی شنیده اید؟ اصلا این مراسم از کجا آمده؟ چه فلسفه ای پشت آن نهفته است؟ آیا سند قابل اعتنا و اعتباری وجود دارد که قدمت و چرایی و چگونگی این نوع مراسم را تشریح کرده باشد؟
در این کلیپ، به بررسی تاریخچه ی قمه زنی، فتوای علمای اسلامی در مورد این سنت و تاثیر آن در معرفی اسلام به ویژه مذهب شیعه به دنیا می پردازیم

مدیر بازدید : 250 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

موشن گرافیک مرد جنگ به روایت رویارویی تاریخی مستقیم شهید نادر مهدوی و دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران با ناوها و نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس میپردازد که در این نبرد با چند قایق موتوری و کوچک و بسیار ارزان قیمت هیمنه ی پوشالی ناوهای غول پیکر و سازوبرگ نظامی استکبار آمریکا شکسته شد... 

مدیر بازدید : 365 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

مستند «خاطرات ما» بر مبنای خاطرات برخی از غواصانی که در عملیات کربلای 4 شرکت داشتند اما به دلایل مختلف برخلاف دیگر غواصان به شهادت نرسیده‌اند، تهیه شده است. این مستند توانسته است تصویری واقعی و مستند از آنچه که در این عملیات بر غواصان ایرانی در عملیات کربلای 4 گذشته است را ارائه دهد.
 
تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستند «خاطرات ما» را اصغر بختیاری برعهده داشته است.

مدیر بازدید : 452 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

این مستند با مصاحبه هایی با سرلشکر محسن رضایی، خانواده شهید همدانی و همرزمانش به نقش آفرینی این شهید در خنثی کردن فتنه 88 و حضور در جبهه های نبرد در سوریه به دوره های مختلف زندگی «شهید همدانی» از کودکی تا شهادت می پردازد.

مدیر بازدید : 174 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

باتوجه به حلول ماه محرم به جهت رفاه حال شما کاربران گرامی و دسترسی سریع و آسان به سخنرانی ها و مداحی های محرم 95 این پست تا پایان دهه اول این ماه در صدر مطالب قرار خواهد گرفت.نظرات شما مو جب دلگرمی ماست.

مدیر بازدید : 195 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

شخصيت، قيام و نهضت امام حسين (ع) هميشه در كلام معصومين (ع) وجود داشته است و عجب آنكه حتي معصومين پيش از امام حسين (ع) نيز اشاراتي به اين واقعه و سرزميني كه در آن مصائب عاشورا رخ داد، داشته‌اند. در اين نوشتار 40 حديث در باره امام حسين (ع) كه در سايت آيت‌الله محمدتقي بهجت آمده، منتشر مي‌شود.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 954
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,373
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,502
  • بازدید ماه : 20,502
  • بازدید سال : 434,663
  • بازدید کلی : 5,556,864