loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 157 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

قسمت ٥ اضافه شد

بسته تصویری «مداربسته» که به انتشار اخبار محرمانه و ویژه اختصاص دارد، از این به بعد سه‌شنبه‌ها منتشر می‌شود. جزئیات کامل فیش‌های حقوقی، اختلاس میلیاردی در گمرک، تجهیز 258 میلیونی دفتر آقای مدیرعامل، خداحافظی مدبرانه با سه وزیر و سرمایه‌گذاری سعودی‌ها در نیروگاه ایرانی از مهم‌ترین اخبار محرمانه «مداربسته» است.

مدیر بازدید : 612 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

این ویدئو درباره ی یک "درد مشترک" ساخته شده تا ادای دینی باشه به همه ی سربازهای وطن، چه پسرایی که سربازی رو با هزار و یک راه ابتکاری و بعضا پر هزینه پیچوندن و کارت معافیت شون رو گرفتن و چه پسرایی که مجبور شدن دو سال لباس رزم رو تنشون کنن و سرباز بشن. "درد مشترک" برای همه ی اوناییه که یه جورایی با سربازی تو زندگیشون درگیرن. به امید روزی که همه چیز درباره ی سربازی بهینه و عادلانه بشه.

مدیر بازدید : 526 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بخش‌های اصلی مختارنامه به صحنه مربوط به نحوه شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا اختصاص داشت که به دلیل آنکه چهره وی را برای مخاطب ترسیم می‌کرد، مورد انتقاد علمای دینی قرار گرفت و این صحنه‌ها در حین پخش «مختارنامه» حذف شد‏. ‏

===

در زمان پخش این مجموعه تلویزیونی، میرباقری به عنوان کارگردان اثر ابتدا قصد داشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) را به وضوح نشان دهند‏ اما با پیگیری‌های رسانه‌ها و اعتراض‌های مردمی و مراجع معظم تقلید به این تصمیم سازندگان «مختارنامه»، روابط‌ عمومی سریال اعلام کرد چهره حضرت عباس (ع) به شکل نورانی (جلوه‌های ویژه کامپیوتری) پخش می‌شود اما در ‌‌نهایت صحنه‌های مربوط به قتال حضرت عباس (ع) از این سریال حذف شد تا رضایت عالمان دینی و مردم جلب شود و تنها صحنه‌های کمی از آن حضرت آن هم با جلوه‌های ویژه در برابر مخاطبان قرار گرفت‏.

مدیر بازدید : 287 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)

همزمان با فرارسیدن شب اول محرم الحرام؛ طی مراسمی باشکوه و باحضور گسترده زائران و مجاوران حرم مطهر سیدالشهداء (علیه السلام) پرچم گنبد حرم مطهر سیدالشهداء تعویض گردید.

مدیر بازدید : 126 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
انصارالله یمن لحظه هدف قرار دادن ناوچه چند صد میلیون دلاری امارات را منتشر کرد. 
گفتنی است ابوظبی این ناوچه را از آمریکا اجاره کرده بود.
مدیر بازدید : 262 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

بزرگترین موزه پهبادهای غنیمت گرفته شده از امریکا و اسرائیل

سردار حاجی زاده تولید پهپاد RQ170 آمریکایی یا همان سیمرغ را نقطه حیرت و عصبانیت آمریکایی ها دانست و افزود: سیمرغ ایرانی بحمدالله در مقیاس و اندازه های مختلف برای انجام ماموریت های متنوع تولید شده است، ادامه تولید این پهپاد راهبردی و بومی را بر اساس ایده های عملیاتی و متناسب با نیازهای خود سفارش می دهیم و عزیزان در بخش تحقیقات و تولید با سرعت غیر قابل باور به آن پاسخ می دهند.

مدیر بازدید : 824 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

فیلم رقص ترکی دختر بچه قشقایی در شیراز که بعد از شکست پرسپولیس و برد تیم قشقایی شیراز برابر پرسپولیس امروز جمعه ۹ مهر ۹۵ یک هوادار تیم قشقایی بعد از پیروزی تیمش به رقص و پایکوبی پرداخت.

پس از پیروزی تیم قشقایی برابر پرسپولیس یک هوادار خانم و نوجوان تیم قشقایی با لباس محلی در خیابان های شیراز شروع به جشن و پایکوبی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.


مدیر بازدید : 274 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

در اين پويانمايي به تاريخچه شکل گيري معاهداتي چون ان پي تي و پروتکل الحاقي و ظالمانه بودن آنها پرداخته شده است که ظاهرا فقط راننده تاکسي ها و لبوفروش ها مي فهمند.

مدیر بازدید : 206 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

تیکه مهران مدیری به گمرک

در برنامه پنج شنبه یک مهر با اجرای مهران مدیری به موضوع واردات برنج‌های قاچاق  و لزوم حمایت از کشاورزان داخلی وعدم توجه به مسائل بهداشتی در ورود  غیرقانونی این محصول پرداخت.

مدیر بازدید : 270 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)

امروز محسن افشانی به همراه خواهرش در برنامه شیدایی شبکه دو دعوت بودن که در پایان برنامه مجری از آنها تشکر کرد، آنها حرکت کردن ناگهان محسن افشانی روی آنتن زنده تلویزیون صدا سیما خواهرش را بوسید! این کار او جنجال زیادی به پا کرده

مدیر بازدید : 287 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

سقوط روایتی از شجره ملعونه آل سعود، زوال قدرت و رکود اقتصادی در عربستان سعودی است. سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه‌کننده این موشن گرافیک است.

مدیر بازدید : 211 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

آقای هاشمی رفسنجانی در اظهارنظر تازه‌ای که از هاشمی اوایل انقلاب دور از انتظار و از رفسنجانی بعد از سال 88 بعید نبوده و نیست گفته است؛ «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند، لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند، مطمئنم  دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند»!


آقای هاشمی، پیش از این هم اظهارات مشابهی داشته است و چندماه قبل در توئیت خود نوشته بود «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست، نه‌موشک‌ها»!

مدیر بازدید : 275 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

"یک هکر ناشناس وبسایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری را هک کرد"؛ این خبری بود که در خروجی خبرگزاری ها در روزهای داغ المپیک قرار گرفت.
این هکر در پیغام خود نوشته بود: «بهداد، سرت را بالا بگیر. خداوند سخت‌ترین مبارزه‌ها را برای قوی‌ترین بندگانش قرار می‌دهد.»

مدیر بازدید : 858 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

شهید سید مرتضی آوینی، بر اساس موازین فطرت خدایی قدم برداشت، قلم زد، فیلم ساخت و کار کرد. به همین دلیل الی یوم القیامه کارهای او زنده است.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 954
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,360
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,489
  • بازدید ماه : 20,489
  • بازدید سال : 434,650
  • بازدید کلی : 5,556,851