loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 162 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

ریس ویترسپون بازیگر ۴۰ ساله هالیوود دیروز پسر ۴ ساله اش را به دیزنی لند برد . ریس عکسهای یادگاری ای جلوی قلعه زیبای خفته دیزنی لند با مینی موس گرفت که در زیر می توانید مشاهده بفرمائید .

مدیر بازدید : 505 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

امبر هرد ۳۰ ساله در حالی که یک کیمونو ی جالب را پوشیده بود و در کنار یک مرد مرموز خوشحال به نظر می رسید در بورلی هیلز کالیفرنیا دیده شد . این در حالی است که بعد از جانی دپ او با هیچ مردی نبوده و گذراندن وقت با این مرد که فردی شاخص هم به نظر نمی رسد می تواند برای طرفداران این بازیگر جالب باشد ، شاید او عشق بعدی امبر هرد باشد ! باید منتظر ماند و رفتار وی را طی روز های آینده دید .

مدیر بازدید : 165 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

اولیویا وایلد بازیگر ۳۲ ساله هالیوود و همسرش جیسون در حال قدم زنی در بروکلین نیویورک دیده شدند ، در حالی اولیویا به بیرون خانه آمده که هفته پیش سه شنبه ۱۱ اکتبر دومین فرزند خود را به دنیا آورد و نام آن را دیسی گذاشت . وضعیت جسمانی وی پس از زایمان می تواند الگویی برای خانم های ایرانی باشد . گفتنی است اولیوا وایلد گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکا (American Vegan Society) است.

مدیر بازدید : 274 جمعه 29 مرداد 1395 نظرات (0)

در جدیدترین نسخه مجله ووج نوجوان تصویری از ایریس لاو با لباس Coach 1941 منتشر شده است . ایریس لاو دختر جود لاو بازیگر مشهور هالیوود است ، جایی که این دختر ۱۵ ساله ، مدل ، نقاش و عکاس در مورد پدر و مادرش صحبت می کند ، در مورد مادرش می گوید :” من همیشه به عکس مادرم وقتی که در سن من بوده نگاه می کنم و به آرایش و لباس هایش توجه می کنم . و با توجه به لباس هایی که پوشیده فکر می کنم و یک طرح خلاقانه ارائه می دهم .”

در مورد پدرش و هدیه کریسمس نیز می گوید ” من همیشه در انگشتام حلقه دارم و کریسمس ها نیز پدرم یک حلقه از حلقه های Annina Vogel را به من هدیه می دهم . ”

مدیر بازدید : 405 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

جنیفر لوپز بازیگر و ستاره موسیقی هالیوود بعد از کنسرتش در پلنت هالیوود در لاس وگاس با همسر سابقش مارک آنتونی و نامزد جدیدش کاسپر اسمارت عکس یادگاری گرفت که در زیر می توانید ببینید ، گفتنی است که مارک آنتونی پدر فرزندان دوقلوی جنیفر است و اخیرا شایعه بارداری جنیفر از کاسپر اسمارت نیز می باشد . جنیفر قبل از مارک آنتونی دو ازدواج ناموفق دیگه نیز داشته است .

مدیر بازدید : 555 جمعه 15 مرداد 1395 نظرات (0)

در جدیدترین شماره مجله سونتین برای ماه سپتامبر مصاحبه و عکس های هیلی استایفلد بازیگر و موزیسین ۱۹ ساله امریکایی منتشر خواهد شد در زیر عکس و بیوگرافی وی را مشاهده خواهید کرد

مدیر بازدید : 259 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

مجله ونیتی فیر برای ماه سپتامبر خود عکسی از آلیسیا ویکاندر بازیگر برنده اسکار و ۲۷ ساله هالیوود را روی جلد خود خواهد داشت . آلیسیا که این روز ها بازیگر پر کار سینمای هالیوود بحساب می آید هم اکنون قسمت جدید از سری فیلم های جیسون بورن را روی پرده دارد و قرار است در تامب رایدر بعدی نیز حضور پیدا کند . قد وی ۱٫۶۶ متر است .

مدیر بازدید : 200 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

سلنا گومز خواننده ۲۴ ساله بعد از مراسم Teen Choice Awards 2016 که در سه بخش ( بهترین خواننده زن،بهترین سلبریتی اینستاگرامی،و اهنگ تابستانی ) صاحب جایزه شد در توکیوی ژاپن حضور یافت . تور کنسرت ریووال در این شهر برگزار خواهد شد . همچنین سلنا در ویدیوی جدیدی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد خبر از انتشار موزیک جدیدش را داد وی در ویدئو همراه با اهنگ می خواند :

“Now I’m stained by you / Like a coffee ring upon this table, I’m unstable / I’m stained"

مدیر بازدید : 256 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

مارگوت رابی ستاره این روزهای هالیوود به همراه suicide squad در اکران این فیلم در نیویورک شرکت کرد ، مارگوت در این مراسم لباس برند Alexander McQueen را پوشیده بود .

مدیر بازدید : 209 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

در جدیدترین شماره مجله دابلیو برای ماه سپتامبر تصویر روی جلد از ریحانا خواننده ۲۸ ساله کار شده است . تصاویر درون مجله به محض انتشار روی سایت قرار خواهد گرفت .

مدیر بازدید : 704 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

پس از مراسم ابتدایی کنسرت ، صدای زیبایی جمعیت رو خیره به سن کرد I’m on my 14 carats I’m 14 carat ، جمله های اول آهنگ Good For You با تم زیبای سن جیغ و داد هواداران را بلند کرد و اجراهای سلنا گومز جوان و محبوب در Staples Center لس آنجلس رسما شروع شد . گزیده ی از تصاویر این کنسرت را در زیر می توانید مشاهده بفرمائید .

مدیر بازدید : 208 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

سلفی جدید ریس ویترسپون بازیگر ۴۰ ساله و دختر ۱۶ ساله اش اوا شباهت جالب مادر و دختر را نشان می دهد تا جایی که اگر کسی خبر از رابطه دختر و مادری آنها نداشته باشد ممکن است اوا را خواهر دوقلوی ریس بنامد . اوا را در اینستاگرام با اکانت avaphillippe می توانید فالو کنید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 950
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,099
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,228
  • بازدید ماه : 20,228
  • بازدید سال : 434,389
  • بازدید کلی : 5,556,590