loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 192 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

چشم ها یکی از آفریده های زیبای خداوند هستند خداوند زیباست و زیبایی را نیز دوست دارد مراقبت از چشم ها نیز یکی از وظایف ماست زیرا چشم ها قلب دوم ما انسان ها هستند مواظب چشم هایتان باشید تا دنیا را هر چه زیبا تر ببینید و نکته مهمتر اینکه برای داشتن چشم های زیبا و سالم از هر نوع مواد آرایشی استفاده نکنید زیرا این چشم های شما می خواهند سالیان دراز شما را همراهی کنند پس مواظب شان باشید همان گونه که خداوند آنها را به شما هدیه داده چشم هایتان را بپذیرید تصاویر زیر را با هم می بینیم.

مدیر بازدید : 195 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

تا بحال به این فکر کرده‌اید هنگامیکه خورشید به شدت در حال تابیدن است، چگونه می‌توانید شاداب و زیبا بنظر برسید؟ ما ترفندهای آرایشی ماهرانه‌ای را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

مدیر بازدید : 173 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

افزایش دما، باعث تغییر در روتین کمد لباس، مو، و آرایشتان می‌شود، و باید آنها را با آب و هوا تنظیم کرد. هیچ چیزی بدتر از این نیست که ببینید آرایشتان در گرما از روی صورتتان سر می‌خورد! در اینجا چند راهنمایی امتحان شده و واقعی زیبایی برای مبارزه با چسبندگی تابستان و شیطانی که ما آن را «رطوبت» می‌نامیم، برایتان آورده ایم.

مدیر بازدید : 154 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

بالطبع همیشه این سوال برای ما مطرح می شود که چرا هالیوودی ها پوستی به این زیبایی و شفافی دارند در مطلب زیر به این سوال شما پاسخ داده شده که این ده روش , روشی بسیار آسان می باشد.

مدیر بازدید : 439 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
جدیدترین مدل های آرایش چشم و سایه چشم مجلسی
در صورتی که نکته نظری دارید یا از ویدیو ها راضی هستید در قسمت نظرات اعلام کنید تابیشتر در این زمینه مطلب بزاریم.
مدیر بازدید : 188 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

آنجلینا جولی به خاطر لب های پر و شیکی که دارد همیشه مورد غبطه تعداد زیادی از هالیوودی ها و حتی بازیگران دیگر کشور ها بوده و همیشه سعی داشته اند که با ترزیق ، لب خود را به شکل لب آنجلینا در بیاورند حتی این معضل به کشور ما هم سرایت کرد و تعدادی بازیگر این کار را انجام دادند (!) . اما در زیر آموزش تصویری قرار گرفته که می توانید با یک ترفند ساده شکل لب های خود را به شکل لب های آنجلینا در بیاورید بدون اینکه تزریق کنید و بعد هم پشیمون بشید .

مدیر بازدید : 209 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

اگر شما هم از باقی ماندن جای جوش روی صورت تان ناراحت و نگران هستید به یاد داشته باشید که می توانید با استفاده از ماسک های طبیعی آنها را بر طرف کنید.

مدیر بازدید : 197 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

ایجاد تعادل بهتر، مانند ساختن عضلات، نیاز به تمرین، توجه و صرف وقت دارد. تعادل برای بسیاری از افراد، یک مهارت فراگرفته شده است و کسی با این مهارت متولد نمی‌شود اما می‌توان با تکرار و تمرین تقویتش کرد. درست مانند قوی‌تر شدن، تعادل داشتن هم فواید زیادی دارد که شامل بهبود عملکرد ورزشی، وضعیت بهتر بدن، کاهش ریسک آسیب و درد کمتر کمر و مفصل می‌شود. تمرین تعادل بخشی از حرکت کاربردی فیتنس است که به‌جای تمرین با اهداف ورزشکارانه الویت به افزایش قدرت و تحرک برای زندگی روزمره داده می‌شود.

مدیر بازدید : 249 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می‌کنند. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از زایمان کاهش پیدا کند.

مدیر بازدید : 146 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

آیا شما می‌توانید بدون ورزش، وزن کم کنید؟ بله! آیا بهترین ظاهرتان را پیدا خواهید کرد؟ خیر. خانم‌های عزیز، در این مقاله خواهید دید که چطور می‌توانید کاهش مصرف کالری و ورزش هفتگی‌تان را به حداکثر برسانید تا به بدن مورد نظرتان دست پیدا کنید.

من در گاراژ خانه‌ام تمرین می‌کنم و در آنجا گاهی اوقات این نوع سوالات را از خودم می‌پرسم: «آیا مجبورم برای کاهش وزن، تمام این تمرینات را انجام دهم؟» و یا «من به سختی ورزش می‌کنم، پس چرا وزنم کم نمی‌شود؟»

مدیر بازدید : 263 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

از بین بردن جای جوش یکی از مهم ترین کارهایی است که برای داشتن پوستی زیبا باید انجام دهید. یک متخصص طب سنتی راه‌های رفع فرورفتگی‌های پوست در اثر بروز جوش و راه‌های برطرف کردن جوش‌هایی که زیرپوست باقی مانده است, را تشریح کرد.

مدیر بازدید : 165 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

خودآرایی یا همان آرایش کردن نیاز به دانستن چند ترفند اصلی و مهم دارد. اگر شما هم بعضی مواقع با کمبود وقت دچار می شوید به شما پیشنهاد می کنیم روش های خودآرایی چند دقیقه ای را یاد بگیرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 958
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,921
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21,050
  • بازدید ماه : 21,050
  • بازدید سال : 435,211
  • بازدید کلی : 5,557,412