loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 216 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

محرم امسال اتفاقات عجیب زیادی رخ داد یکی از اونها حضور مورگان فریمن بازیگر معروف فیلم های هالیوودی که در مراسم عزاداری محرم در حسینیۀ الخویی در لندن، پایتخت انگلیس شرکت کرد که توجه همه رسانه ها را به خودش جلب کرد

مدیر بازدید : 274 جمعه 29 مرداد 1395 نظرات (0)

در جدیدترین نسخه مجله ووج نوجوان تصویری از ایریس لاو با لباس Coach 1941 منتشر شده است . ایریس لاو دختر جود لاو بازیگر مشهور هالیوود است ، جایی که این دختر ۱۵ ساله ، مدل ، نقاش و عکاس در مورد پدر و مادرش صحبت می کند ، در مورد مادرش می گوید :” من همیشه به عکس مادرم وقتی که در سن من بوده نگاه می کنم و به آرایش و لباس هایش توجه می کنم . و با توجه به لباس هایی که پوشیده فکر می کنم و یک طرح خلاقانه ارائه می دهم .”

در مورد پدرش و هدیه کریسمس نیز می گوید ” من همیشه در انگشتام حلقه دارم و کریسمس ها نیز پدرم یک حلقه از حلقه های Annina Vogel را به من هدیه می دهم . ”

مدیر بازدید : 317 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

بردلی کوپر بازیگر هالیوودی و معشوقه اش ایرینا شایک مدل معروف روسی برای دیدن مسابقات تنیس ویمبلدون در لندن حضور دارند . این زوج چند روز پیش هم در هفته مد پاریس شرکت کردند . تصاویر زیر حضور آنها در مسابقات تنیس را نشان می دهد .

مدیر بازدید : 466 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

تیلور کینی (انگلیسی: Taylor Kinney؛ زادهٔ ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به سی دقیقه پس از نیمه‌شب، زن دیگر ، شهر را بلرزان اشاره کرد.

اخیرا خبر نامزدی او و لیدی گاگا خبر ساز شده است.درحالی که تاریخ ازدواج این زوج هالیوودی هنوز مشخص نشده است.

مدیر بازدید : 362 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

لیام همسورث (به انگلیسی: Liam Hemsworth) بازیگر استرالیایی و متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۰ است

از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم های عطش مبارزه و یک‌بارمصرف‌ها ۲ اشاره کرد. او برادر کریس همسورث و لوک همسورث است. وی دوست پسر سابق مایلی سایرس به مدت چهار سال بود که بعد از دو سال از ارتباطش با مایلی ، مایلی اعلام نامزدی کرد و بعد از دو سال از آن قضیه هر دو خبر جدایی را اعلام کردند . قد وی ۱٫۹۱ متر است .

مدیر بازدید : 534 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

استفن امل بازیگر محبوب سریال Arrow ،‌که در جدیدترین فیلم سری لاک پشت های نینجا با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows در کنار مگان فاکس هنرنمایی کرده است ، به همراه همسرش کاساندرا جین و دختر زیبای دو ساله اش ” ماوی ” در اکران این فیلم شرکت کرد . تصاویر این زوج و دخترشان را در زیر می توانید مشاهده بفرمائید .

مدیر بازدید : 214 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اورلاندو بلوم ، کتی پری را به کن برد .

این دو ستاره هالیوودی در حالی در قایق مرد ثروتمند روس و صاحب باشگاه چلسی ، رومن آبراموویچ ، دیده شدند که در چند روز گذشته شایعه اختلاف بین آنها و رابطه اورلاندو و سلنا گومز به تیتر یک خبرگزاری های هالیوودی تبدیل شده بود که  در یک حرکت تویئتری هر دو طرف خانم ،‌سلنا و کتی این شایعات را بی اساس قلمداد کردند .

مدیر بازدید : 223 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

لئوناردو دی کاپریو بازیگر ۴۱ ساله و برنده اسکار این روز ها مشغول خوش گذرانی با یک مدل لهستانی است .

دی کاپریو که علاقه خاصی به مدل های بلوند دارد اینبار به سراغ ” الا کوالک ” مدل لهستانی رفته و شایعه شده که وی دوست دختر جدید لئو است .

مدیر بازدید : 248 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

لئوناردو دی کاپریو بازیگر ۴۱ ساله و برنده اسکار در حالی که همراه با تعدادی از دوستانش در حال قدم زنی در خیابان های شهر نیویورک بود دیده شد ،‌ لئو این روز ها پس از بردن اسکار برای فیلم از گور برخاسته ، هنوز فیلمی را انتخاب نکرده است ولی گفته می شود که فیلم بعدی خود را انتخاب کرده ولی ترجیح میدهد که در سکوت خبری مراحل پیش تولید را پیش ببرد .

مدیر بازدید : 171 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک بخاطر فیلمشان Trolls در جشنواره کن حضور یافتند این دو در جشنواره در کنار هم آهنگ True Colors را نیز اجرا کردند .

مدیر بازدید : 164 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

مجله ای دابلیو در جدیدترین شماره خود عکسی از سه سوپراستار هالیوود را روی جلد خود کار کرده است ، جورج کلونی ، جولیا رابرتز و جودی فاستر ستاره هایی هستند که به دلیل فیلم جدیدشان Money Monster در این شماره ای مجله ای دابلیو حضور دارند .

مدیر بازدید : 333 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اورلاندو بلوم بازیگر ۳۹ ساله از طرف یونیسف به کشور اکراین سفر کرد و دیداری را با کودکان انجام داد ،‌این سفر به منظور بالا بردن آگاهی ، بحران آموزش و پرورش جهانی و بالا بردن تجربه کودکان در مواجه با شرایط اضطراری انسانی است .

مدیر بازدید : 270 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ویل اسمیت بازیگر ۴۷ ساله به همراه خانواده اش در نمایش فیلم Dear Mama شرکت کرد ، ویل اسمیت به همراه همسرش جیدا پینکت اسمیت ، دختر و پسرش جیدن و ویلو ، و پسر بزرگش تری در اکران فیلم حضور یافت .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 963
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 7,194
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21,323
  • بازدید ماه : 21,323
  • بازدید سال : 435,484
  • بازدید کلی : 5,557,685