loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 237 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسان‌تر از دانلود این ویدیوها از طریق اپلیکیشن محبوب تلگرام؟ در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

مدیر بازدید : 309 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، جدیدترین دستگاه های هوشمند کمپانی اپل هستند که در شهریور ۹۵ معرفی و به بازار عرضه شد. آیفون ۷ به صورت پیشفرض از سیستم عامل iOS 10 بهره می برد.

اما شاید این سوال پیش بیاید که در آیفون ۷ نحوه گرفتن اسکرین.شات از صفحه نمایش گوشی همانند آیفون های قدیمی است یا با وجود استفاده از دکمه هوم مجازی، عمل گرفتن اسکرین شات نیز مانند ریبوت کردن در آیفون ۷ تغییر کرده است؟ در جواب این سوال باید بگویم، خیر. نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون ۷ نیز همانند گوشی های قدیمی آیفون است، البته با کمی تغییر در نحوه ی عملکرد.

در مطلب امروز تصمیم داریم چگونگی گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خدمت شما کاربران سایت آموزش دهیم.

در ادامه همراه ما باشید.

مدیر بازدید : 273 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

برای بسیاری از کاربران آیفون پیش می آید که بعد از مدتی مشاهده می کنند دکمه اموجی موجود در صفحه کلیدشان ناپدید شده است. اگر شما هم با چنین مسئله ای مواجه شده اید، به هیچ وجه نگران نباشید. در این آموزش برایتان شرح می دهیم که چگونه به آسانی و در کمتر از چند ثانیه دوباره قسمت اموجی را به کیبورد آیفون خود اضافه کنید. با ما همراه باشید.

مدیر بازدید : 209 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

نرم افزار تلگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های پیام رسان است که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نگرانی بسیاری از کاربران، حذف پیام هایی است که بدون قصد کاربر ارسال شده است. برای حذف این پیام ها دو شیوه وجود دارد که در زیر به آن می پردازیم.

مدیر بازدید : 122 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای باز کردن موزیک‌ها، اپلیکیشن پیش‌فرض اشتباهی را انتخاب کنید و سپس، مایل باشید که آن را تغییر دهید.در این گزارش قصد داریم نحوه مدیریت اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم.

مدیر بازدید : 170 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

در این گزارش قصد داریم روش‌هایی برای بهبود عکاسی با اپلیکیشن دوربین آیفون ذکر کنیم که رعایت آنها، می‌تواند موجب زیباتر شدن عکس‌های شما شود.

مدیر بازدید : 448 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

بازی ترول یکی از بازیهای جدید معمایی اندروید است که در نسخه ۱ آن طرفداران زیادی پیدا کرده

در توضیح بازی ترول آمده : 

خیلی‌هاتون با ترول آشنا هستین، و بارها تصویرش رو تو محیط‌های مجازی دیدین یا در موردش شنیدین. اما، آیا تا حالا باهاش بازی کردین؟

استودیوی نرم‌افزاری زنبور با این ترول یه بازی ترتیب داده، که یه بازی معمایی و در عین حال مهیج برای تمام سنین هست. تو این بازی، باید دنبال یه چیز بگردی، اون رو پیدا کنی، و روش کلیک کنی، یا چیزی رو تکون بدی؛ مثل روشن کردن تلویزیون، وصل کردن چند تا سیم، حرکت دادن یا هل دادن یه ماشین، و ….

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در این مطلب جوابهای این بازی زیبا را قرار داده ایم – متذکر میشویم که لطفا و خواهشا حداقل با خرید سکه از تولید کنندگان این بازی فوق العاده زیبا حمایت کنید تا آپدیت های جدید را به شما عزیزان ارائه دهند

مدیر بازدید : 156 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

مهم ترین سوالی که این روز ها ذهن کاربران را درگیر کرده است، مشاهده تبلیغات مختلف با این مضمون است ” آموزش هک تلگرام ، اکانت فرزندانتان را چک کنید و .. ”اینگونه تبلیغات ابهامات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرده که آیا امنیت تلگرام تا این حد پایین است و فردی می تواند با پرداخت ۵ هزار تومان و مطالعه یک فایل پی دی اف تلگرام فرد دیگری را هک کند؟ 

پاسخ به این سوال قطعا منفی می باشد. اما در تلگرام یک سری تنظیمات امنیتی وجود دارد که شما با فعال کردن آنها امکان دسترسی هر فردی به اکانت خود را مسدود خواهید کرد. در ادامه ۴ اقدام مهم در این زمینه را به شما معرفی می شود.
مدیر بازدید : 218 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

می‌توان از طریق روش زیر در دستگاه‌های اندرویدی و iOS، ویژگی نمایش خودکار ویدئوها در اینستاگرام را برای مورد خاصی خاموش یا روشن کرد.

مدیر بازدید : 179 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

پیام‌های مجازی آن‌قدر زیاد شده‌اند که کسی حوصله ندارد تمام پیام‌هایش را بخواند، حتی اگر او را به جان رفتگان و عزیزانش قسم بدهید و جان تمام کسانی که می‌شناسد و نمی‌شناسد را به خطر بیندازید، باز هم فایده ندارد چون نوشتن متن برای کانال‌های تلگرام یا تمام صفحه‌های مجازی راه و رسم خاص خودش را دارد.

مدیر بازدید : 221 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

حتما برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید پیامی را در تلگرام بخوانید ولی به هر دلیلی نخواهید آن پیام برای طرف مقابل مشخص شود.

حالا در این گزارش همراه ما باشید تا به شما یاد دهیم  چطور می توانید تنها با چند ترفند پیام های طرف مقابل را طوری بخوانید که متوجه نشود به اصطلاح یک تیک بخورد بجای دو تا تیک.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 949
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 5,996
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,125
  • بازدید ماه : 20,125
  • بازدید سال : 434,286
  • بازدید کلی : 5,556,487