loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 301 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

ترانه : افشین کریمی | ویولن : امین واحدی | تنظیم . میکس و مسترینگ : فرشاد عنایتی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود Download

__________________________

متن آهنگ جدید محمد رضا مقدم شیدایی

اینجا حضوره تو آغازه بودنه آرامشو سکوت هر لحظه با منه

مرز نگاه تو دیوونه میکنه امواجه تو غمو وارونه میکنه

صافی مثه دلی که عاشقه شبه نبضه جهانه من واسه تو میتپه

پاشویه میکنی دردای عالمو با موج میبری خدا تنهایی و غمو

هر لحظه نبضه تو با عشق میزنه من عاشقت شدم این شعله روشنه

راهی شده ببین خورشیدو ماه تو رو شونه هام بریز عمقه نگاهتو

هر لحظه نبضه تو با عشق میزنه من عاشقت شدم این شعله روشنه

راهی شده ببین خورشیدو ماه تو رو شونه هام بریز عمقه نگاهتو , عمقه نگاهتو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 622
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 3,959
  • باردید دیروز : 2,711
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,959
  • بازدید ماه : 29,955
  • بازدید سال : 303,052
  • بازدید کلی : 5,425,253