loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 201 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 4.99 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 12.1 مگابایت]

 

متن ترانه ی وقتی تو نیستی با صدای رضا صادقی:
با فکر تو راه میشم تو هر خیابون
دنبال رد پای تو به زیر بارون
این شهر بعد تو برام بدجوری سرده
نیستی و این دوری منو دیوونه کرده
نیستیو خاطرت هنوز برام عزیزه
اون کوهی که پشت تو بود داره میریزه
دائم زمین میخورمو زخمیه پاهام
بعد تو من تنهاترین آدم دنیام
کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی وقتی که تو نیستی
تو که همه کسم بودی تکیه کنم جز تو به کی وقتی که نیستی
نیستیو من مثل یه دیوونه با عکس هر روز از غصه ها میگم
از وقتی رفتی تاریک شد دنیام از وقتی رفتی یه آدم دیگم
بعد تو هیشکی تو دلم جا نشد بعد تو هیشکی حالمو درک نکرد
تو رفتی اما عشق من لحظه ای به تو کم نشد قلبمو ترک نکرد
کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی وقتی تو نیستی
تو که همه کسم بودی تکیه کنم جز تو به کی وقتی…
کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی وقتی که نیستی
تو که همه کسم بودی تکیه کنم جز تو به کی وقتی که نیستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 957
  • آی پی دیروز : 1001
  • بازدید امروز : 6,690
  • باردید دیروز : 4,932
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,819
  • بازدید ماه : 20,819
  • بازدید سال : 434,980
  • بازدید کلی : 5,557,181