loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 1026 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

شعله رزمجو متولد ۱۳۶۰ در مازندران؛ یکی از گویندگان خبر شبکه دو می باشد و سابقا در خبرهای استانی استان فارس حضور داشت.

متولد چالوس یکی از شهرهای مازندران هستم.متولد ۱۳۶۰

از بچگی دوست داشتم دکتر بشوم، اونم جراح قلب، با اینکه رشته ی تحصیلی‌ام تجربی بود و خیلی هم درسخوان بودم اما در رشته پزشکی قبول نشدم. تحصیلات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خاکشناسی را در اهواز و رشته حقوق را در شیراز گذرانده‌ام. همزمان با تحصیل رشته حقوق نیز به عنوان مدرس در دانشگاه شیراز به دانشجویان رشته کشاورزی دروس پایه و برخی از دروس تخصصی را تدریس می کردم.

چگونه خبری شدید؟
خانم رزمجو:خیلی اتفاقی، در یکی از روزهای بهاری سال ۸۶ درحالی‌که برنامه‌های صدا و سیمای مرکز فارس را تماشا می کردم، متوجه فراخوان جذب گوینده این مرکز شدم. به دلیل علاقه وافرم، پیگیری کردم، تست دادم و خدا رو شکر پذیرفته شدم. در ابتدا با برنامه‌های تولیدی و خواندن اطلاعیه در رادیو شروع کردم و در حال حاضر ۵ سال است که به صورت حرفه‌ای گویندگی خبر می کنم.
شعله رزمجو همسر سید دانیال معین آل داوود از گویندگان خبر میباشد


شعله رزمجو مجری اخبار

شعله رزمجو مجری اخبار

شعله رزمجو مجری اخبار

شعله رزمجو مجری اخبار
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 1,539
  • باردید دیروز : 2,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,539
  • بازدید ماه : 27,535
  • بازدید سال : 300,632
  • بازدید کلی : 5,422,833