loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 206 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده: محسن ناحی / کارگردان: M.R.N

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام وقتی می خندی

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 8.6 مگابایت

کیفیت: 320

 

متن ترانه وقتی میخندی با صدای حمید طالب زاده:
وقتی میخندی منو نگاه کن
از ته قلبت منو صدا کن
وقتی میخندی پر از صدا باش
مثله پرنده آزاد و رها باش
وقتی میخندی موهاتو وا کن
کنار من باش فقط به من نگاه کن
وقتی میخندی تو فکر من باش
امشبو تا صبح تو ذکر من باش
تو یکی یکدونمی گل تویه گلخونمی
دور چشات بگردم عمر منی جونمی
یه خنده مهمون کنی قلبه پر از خونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو
وقتی میخندی موهاتو وا کن
کنار من باش فقط به من نگاه کن
وقتی میخندی تو فکر من باش
امشبو تا صبح تو ذکر من باش
وقتی میخندی منو نگاه کن
از ته قلبت منو صدا کن
وقتی میخندی پر از صدا باش
مثله پرنده آزاد و رها باش
تو یکی یکدونمی گل تویه گلخونمی
دور چشات بگردم عمر منی جونمی
یه خنده مهمون کنی قلبه پر از خونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 524
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 1,186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 6,383
  • بازدید ماه : 22,507
  • بازدید سال : 295,604
  • بازدید کلی : 5,417,805