loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 152 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ …

.

.

.
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟ چیه فک کردی پست شکست عشقیه؟!
نه عزیزم ، اینجا از این قرتی بازیا نداریم!!!!

 

—————————————————

اس ام اس سرکاری

خیلی دلم برات تنگ شده… اونقدر که از دوریت گریه ام میگره… اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!

—————————————————

تـا حـالـا “خـودکـار” از آخـر بـه اول خـونـدی

.

.

.

راکـدوخ…..

مـنـم هرچی خوندم هـیـچ مـعـنـی نـداد نـمـیـدونـم چـه مـرگـشـه

—————————————————

بـــارالهـــا ﻫﻤــــﻪ ﯼ دختـــــرا رﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﮐـــﻦ

.

.

.

.

.

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ

—————————————————

آیا می دونستین مریخی ها وقتى پاشون پیچ می خوره، زمین نمی خورن؟ مریخ می خورن!

.

.

.
من برم پى اکتشافات بعدیم

—————————————————

ﻫﺮ ۵ ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ دخترم ﻋﻘﯿﺪﻩ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ!
ﺑﺪ ﺯﻣﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺷﺪﻩ، ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻫﺎ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ…

—————————————————

ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻨﻢ …

.

.

.

ﯾﻪ ﮐﻤﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻧﻢ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺑﺸﻢ…

ﺧﺐ ﭼﯿﻪ ﻣﮕﻪ؟ ﺗﻨﻮﻉ ﻻﺯﻣﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻪ

—————————————————

ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻢ ﮔﯿﺘﺎﺭ می زﻧﻢ…

.

.

.

ﺁﺧﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻫﻨﻮﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﮕﺮفته ام. ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺩﺑﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﺑﻨﺪﺭﯼ ﺑﺰﻧﻢ!

—————————————————

هرگز سه چیز را در زندگیت فراموش نکن…..◑▂◑

من☺
من☺
من☺

مرسی⊙﹏⊙

—————————————————

خن چیست..؟
چیز خاصی نیست..
همون ok
وقتی زبان ویندوز فارسیه

—————————————————

به حروف زیر به مدت ۱۰ ثانیه بدون پلک زدن خیره شوید و سپس به مدت ۵ ثانیه سریع پلک بزنید

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

.
.
.
.
.
.
.
هیچ اتفاقی نیفتاد نه :-D

طراحی و اجرا از خودمه ^_^

دلم خواست هیچ اتفاقی نیفته O_0

 

—————————————————

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وای چه قدر دنبالم میای آخه؟ من قصد ادامه ادامه تحصیل دارم :)

 

—————————————————

میدونی فرق بین الاغ و کلاغ چیه؟
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
من با کسی که فرق بین الاغ و کلاغ رو ندونه کاری ندارم :):)

 

—————————————————

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید.

من امتحان کردم.

هیچ تاثیری نداره o_0
ولی کلاس داره :/

—————————————————

روحت شاد و یادت گرامی
.
.
.
این sms واسه هر کی فرستادم فرداش مرد
.
.
.
مواظب خودت باش.

—————————————————

یا همین الان یکى تون میاد عاشقم مى شه یا …..!!










خودم میام عاشق همه تون مى شم ……….!!!!!
ولااااااااااااااه
الکى که نیست دارم کلى هزینه نت مى دم

 

—————————————————

روزی مردی نزد شیخی رفت ………..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حال ندارم تعریف کنم
نکته اخلاقی : سیگار نکش بدبخت معتاد ……….!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 930
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 4,410
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 39,669
  • بازدید ماه : 39,669
  • بازدید سال : 453,830
  • بازدید کلی : 5,576,031