loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 403 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

وقــتی کـنارمی جـای هـیچ شـتابی نـیست . .
مقـصد همین حـضور مـن و تـوست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در زندگی هر مرد
مخدری هست
به نام زن
زنی که دوستش دارد
نبودنش
قهرش
دوریش
خماری می آورد
و آب می کند ابهت مردانه اش را
و اینگونه است که میگویند:
“قدرت” جاذبه ی مرد است
و “جاذبه” قدرت زن….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آغوشت پرتگاهیست :
عمیق و ژرف;

که من هر لحظه به آن پرت میشوم……..
زمین به کدام قانون جاذبه اش می نازذ!!!؟؟؟….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بودنت را دوست دارم

وادارم میکنی به هیچ کس فکر نکنم

جز تو

جانم باش

تا به لبم برسی

میخواهم همه ببینند

با تو جان به لب شدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی…!
اگر یک “دوستت دارم”را
ثانیه ای به تاخیر اندازی
سالها دیر میشود…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ان که رخسار تو را این همه زیبا میکرد…
کاش از روز ازل فکر دل ما میکرد…

عماد خراسانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تـکه ای از مـن نـیستی عـشقم
تـمام مـنی
نـباشی
تـمام مـی شـوم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفت عاشق نشو که عشق شده بیماری

گفتمش دیر شده داروی هجران داری!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ردیف و قافیه نمیخواهد …..

بوی آغـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش تو

هر دیوانه ای را شاعر می کند ….

:)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رمضان است و تو هستی چه کنم با این درد
ماه من یک طرف و ماه خدا یک طرف است…

* من که جای خوردن افطار می بوسم تورا!!
مانده ام فطریه ام گندم بود یا نیشکر..؟!!

* کنج آغوش دلم روزه ی خود را وا کن
تا به این خانه ی ویرانه ثوابی برسد…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی وقتا

یه نفر، فقط یه نفر

باعث میشه حس کنی

چیزی که تورو روی زمین نگه داشته

جاذبه زمین نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من و دل بریدن از تو ؟؟؟

چه محالِ خنده داری

که کسی ندیده کافر…

به اقامه ی نمازی…!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان من
و جان تو
گویی که یکی
بوده است
سوگند
بدین یک جان
کز غیر تو بیزارم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دقایقی در زندگی هست…
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود
که میخواهی او را از رویاهایت
بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دقیقه های نبودنت

آوار میشوند روی ثانیه های انتظار

از کدام قصه آمده ای

که چنین بی قرار

چنیڹ شور زده

دست دلم

پیش لبخند چشمانت

رو شد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ یک از کلمه های….

عشقم….

جونم….

عمرم…

نفسم…

زندگیم…

دنیام…

….

توان رقابت با “اســمم” را ندارند…

وقتی تو ،آن را با عشــق و اشتیاق صدا میزنی…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا جای هیچکس خالی نیست

همین که منو تو باشیم کافیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی
بـــا “چـشمهـایـی” کـه
آرام تـــر از آرامـش اســت…!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 952
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 7,721
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 42,980
  • بازدید ماه : 42,980
  • بازدید سال : 457,141
  • بازدید کلی : 5,579,342