loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 170 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

کسى که تا این موقع شب نخوابیده قطعا بیداره!!
.
.
.
.
دروغ میگم بگو دروغ میگی ^_^

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

داشتم ساعتو نگاه میکردم که چیز عجیبی فهمیدم
.
.
.
.
فهمیدم الان نیمه شبه
من برم بخوابم
بای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلاااااام
میخوام یه چیزی بهت بگم
.
.
.
.
اااخ یادم رفت
عیبی نداره صبح که بیدار شدی بهت میگم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لعنت یر کسی که در این مکان اشغال بریزد
.
.
.
.
.
.
.
.
چیه ساعت ۳و۱۵دقیقه صب نکنه توقع پست احساسی داری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام عزیزم ببخشید بیدارت کردم
.
.
.
.
.
.
میخاستم ببینم هواپیما بوق داره؟؟؟؟!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواستم بگم شب بخیر!!!!!!
چته حالا چرا فحش میدی?????!!!!
اصلا نمیگم شب بخیر خوب شد!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام.شبت بخیر
ببخشید این وقت شب مزاحمت میشم
ی سوال ورزشی دارم گفتم اهل ورزشی ازت بپرسم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واترپلو آبش گرمه یا سرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عمرم جونم نفسم زندگیم آیندم امیدم وازهمه مهمترعشقم…
….



..
.پای درس حسابان رفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام ببخشید بیدارت کردم!خواستم ببینم بهنوش اسمه پسره یا دختر اخرش؟!؟
چرا این جوری نگا میکنی؟!
دختر؟پسر؟هیچ کدام؟هر دو مورد؟!
نخواستم بابا برو بخواب!بی جنبهههه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دونم اون قدر با فهم و کمالات هستی که به جای فحش دادن نگرانم شدی که چرا تا این وقت شب نخوابیدم.
….

..
.
فقط می خواستم بدونی که به یاد تو هنوز هم سخت خواب شب، هم خنده های روز.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با سلام و نیمه شب بخیر
غرض از مزاحمت و روی مُخ رفتن شما بود که بحمدالله حاصل گردید:)))

هیچکس خواب نیست*همراه بیمار^__^

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید بد موقع مزاحم میشم…
یه سوال برام پیش اومده…
گور خر زمینش سفیده خط مشکی داره یا زمینش مشکیه خط سفید داره؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام.ببخشید بیدارت کردم یه سوال دارم
.
.
.
.
روی رسیور ما نوشته ۰۴:۱۵ هست من نمیدونم ۴ صبحه یا ۴ بعدازظهر؟
لطفا زود جوابم رو بده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام

ببین یه چیزی شده !!!
چی شکلی بگم آخه ؟؟؟
میخواستم بگم …
ببخشید بیدارت کردم بیکار بودم D:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام،نیمه شبت بخیر
من یک سوال داشتم چون به تازگی یک خرس خریدم تو نمیدونى خرس قهوه ای نر بود یا ماده؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی بهم گفت چشمات آخره دنیااااس!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خو وا کن اون لامصبا رو ببینیم ته دنیا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
چشاتو وا میکنی، یا بزنمت کتلت شی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 937
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 4,966
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 40,225
  • بازدید ماه : 40,225
  • بازدید سال : 454,386
  • بازدید کلی : 5,576,587