loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 136 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

برای زیستن هنوز بهانه دارم
من هنوز می‌توانم
به قلبم‌ که فرسوده است
فرمان بدهم
تو را دوست داشته باشد

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه جدید

همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز
بدون تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگی های من

زیباترین اس ام اس های عاشقانه جدید

انحنای اندام تو بود
آخرین امتحان جغرافیا

اس ام اس عاشقانه

چه ذوقی دارد.. دویدن میان گندم زار
وقتی… برای دلخوشی هم که شده
خیال کنم.. تو
برای لمس خرمن موهای من
حاضری هزار هکتار
خوشه گندم را
به دنبال من بدوی

هــر کـسی را

بـهر کـاری سـاختند…

کــار مــــــن

دیــوانه ی “او” بــودن اسـت…

همیشه باید یکی رو دوست داشت

تو همیشه آن یکی من هستی

و به جز عشق نامی برای تو نیست

پـــلـــک کـه مــیــزنــی دلـــم تــاب مــی خــورد …
مـــــن …
مـــدتـــهاســــــت کـه بــنــد دلــم را بـه مـژه هــایــت گــره کــــــور زده ام .

محبـــﻮﺏ ﻳﮑﯽ ﺑﺎﺵ…
ﻣـﻌﺸﻮﻕ یکی …
ﻣـﻬﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤــﻪ ﻫﺪﻳــﻪ ﺑﮑـــﻦ
ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻳـــﮑﯽ..

کاش زمان در دستانم بود تا زمان با تو بودن را انقد طولانی میکردم که زمانی برای بی تو بودن باقی نماند…

با آن همه دلدار
دلش بسته ما شد
ای من به فدای
دل دیوانه پسندش
:)

بانو

چشمانت شور است

هرچه میبینم

بیشتر تشنه میشوم

دل وجانم به”تو”مشغول و نگه بر چپ و راست
تا حریفان ندانند که “تو”منظور منی
دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
“تو”چنان در دل من رفته که جان در بدنی…

چه کیفی داره…
موقع حرف زدن باهاش
وقتی داری روی موضوع خاصی صحبت میکنی
یهو بگـــــــــــــــــــــــــــه:
دوســــــــت دارم
فقط همین . . .

مرد باید
بوی اطمینان دهد
عطر را
من خودم هم
میتوانم برایش بخرم

هرگز فالگیر نبودم…

تنها میخواستم دستت را بگیرم…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 952
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 7,707
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 42,966
  • بازدید ماه : 42,966
  • بازدید سال : 457,127
  • بازدید کلی : 5,579,328