loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 190 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.9 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 9.4 مگابایت]

Download New Song

Arsalan Ghasemi Ft Sina Dastkhosh – Ey Kash

متن ترانه ی ای کاش با صدای ارسلان قاسمی:
دیروز کسی پیش کسی نام تو را برد
گفتم که بمیرم دگران یاد بگیرند
من عشقه تو را از پدرم یاد گرفتم
کار پدرم پسرم یاد بگیرد
ای سوخته دل این نظری که به تو کردم
زود است که صاحب نظران یاد بگیرند
ما بینه زمینو آسمان جان به تو دادم
باشد که زمینو آسمان یاد بگیرند
اولاد فدای حرم حضرت زینب ای کاش تمام پدران یاد بگیرند
اولاد فدای حرم حضرت زینب ای کاش تمام پدران یاد بگیرند
پول نفت و پدره من که دوباره طبق معمول رفت
پشت کرد به شایعه ها و کنایه ها و یه مشت درد
پدرمو ببینید برگشته از سفر ولی بدون سر
بدونه بالو پر شام گریونو تر شده تمومه صورتم
پدرمو ببینید ماه شده صورتش
نور میده با اینکه سیاه شده صورتش
سرمو میذارم رو سینشو بو میکنم
چشامو میبندم یه آرزو میکنم
از خدا میخوام فقط حرم آزاد شه از شر این یزیدیا
دله پدرم شاد شه آباد شه اونجا فقط
از خدا میخوام انتقام بابامو بگیره
انتقامه سربازای گمنامو بگیره و یه کاری کنه خواب بابامو ببینم
که اینم اگه حکمتش نباشه من نمیخوام ازش
کور شه چشمی که نمیتونه حرمو ببینه
هر کی میخواد صورت گریونه ترمو ببینه
ای خدا خودت شاهد حاله تلخه امروز باش
خودت میدونی پدرم چقدر منو دوست داشت
اولاد فدای حرم حضرت زینب ای کاش تمامه پدران یاد بگیرند
اولاد فدای حرم حضرت زینب ای کاش تمامه پدران یاد بگیرند

 

Arsalan Ghasemi Download New Song Ey Kash آهنگ جدید ارسلان قاسمی ارسلان قاسمی ای کاش جدیدترین آهنگ ارسلان قاسمی دانلود آهنگ ارسلان قاسمی و سینا پارسیان به نام ای کاش دانلود آهنگ ای کاش دانلود آهنگ با کیفیت 32 دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه دانلود رایگان آهنگ ارسلان قاسمی به نام ای کاش دانلود مستقیم موزیک دیروز کسی پیش کسی نام تو را برد کیفیت اورجینال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 948
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 7,022
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 42,281
  • بازدید ماه : 42,281
  • بازدید سال : 456,442
  • بازدید کلی : 5,578,643