loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 210 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)
شعر: علی عباسی , ملودی: علیرضا روزگار , تنظیم: سعید ساشا
میکس ومستر: محمد کلهر , تولید شده در استودیو ایران

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود Download

__________________________

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام مسیر تو

وقتی می افتم تو مسیر تو باد عطر تو رو مبیندازه به جونم

برای کم کردن تنهایی تنها تو رو اندازه می دونم

لبخند که می زنی ته چشمام شیطنت احساسم و دیدی

من پیش تو خوشبختیم و دیدم تو به من حس زندگی میدی

آرامش آغوشت و رو کن عزیزم هر بار که از دوری اشک میریزم

تو خیره میشی به توی رویام هنوزم بوسیدن تو کاره منه آی عزیزم

♫♫♫♫♫♫

تو چین چین دامنت دیدی من واژه هام آرومه و اشکام و

دارم اقیانوس میسازم کنار تو دنیام و

تا سر بلند کردم از آغوشت من با تو حس امنیت کردم

هر بار که از تو یه قدم دورم می خوام که به سمت برگردم

آرامش آغوشت و رو کن عزیزم هر بار که از دوری اشک میریزم

تو خیره میشی به توی رویام هنوزم بوسیدن تو کاره منه آی عزیزم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 941
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 5,618
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 40,877
  • بازدید ماه : 40,877
  • بازدید سال : 455,038
  • بازدید کلی : 5,577,239