loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 223 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

کس خصوصی حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس در کنار همسرش که واکنش حسین ماهینی را در پی انتشار عکس خانوادگی وی داشته است را در زیر می خوانید.

کس حسین ماهینی و همسرش که اخیرا در فضای مجازی و برخی از سایت ها منتشر شده است باعث واکنش حسین ماهینی شد و وی در مورد انتشار عکس خصوصی حسین ماهینی و همسرش ابراز بی اطلاعی کرد .

انتشار عکس شخصی حسین ماهینی و همسرش در صفحه اینستاگرام همسر حسین ماهینی باعث شد تا برخی با برداشتن عکس از صفحه وی و انتشار عکس های خصوصی حسین ماهینی و همسرش جنجال جدیدی را برای این بازیکن کم حاشیه ایجاد کنند .

عکس خصوصی حسین ماهینی و همسرش

انتشار عکس خصوصی حسین ماهینی و همسرش

حسین ماهینی که از انتشار عکس های خانوادگی خود ناراحت شده است از پخش این عکس ها ابراز بی اطلاعی کرده است .

حسین ماهینی مدافع پرسپولیس درباره انتشار تصویری خانوادگی از خود در کنار همسرش عنوان کرد:آن عکس برای ۵،۶ ماه پیش بود.در انزلی بودیم و این عکس در پیچ همسرم بود.من واقعا نمی دانم چطور آن عکس را برداشتند و به یکباره در فضای مجازی منتشر شد.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم.آن روزهایی که من ناراحت بودم ، همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.خدا را شکر می کنم که الان در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم هر چه سریعتر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 583
  • آی پی دیروز : 505
  • بازدید امروز : 1,191
  • باردید دیروز : 1,025
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 3,390
  • بازدید ماه : 19,514
  • بازدید سال : 292,611
  • بازدید کلی : 5,414,812