loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 476 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

ایران با 3 نماینده دوچرخه سواری در المپیک ریو حاضر خواهد بود تا قادر میزبانی، آروین معظمی و صمد پورسیدی رکابزنان کشورمان در بزرگترین رویداد جهان باشند.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

 

** برنامه دوچرخه سواران ایرانی در المپیک ریو:

 

 

 


* شنبه 6 آگوست؛ 16 مرداد 

 


دوچرخه سواری استقامت جاده
 ساعت 17

 

دانلود فیلم رقابت دوچرخه سواری استقامت جاده المپیک 2016

 

دوچرخه سواران ایران به خط پایان نرسیدند!

به نقل از فارس، مسابقات دوچرخه سواری المپیکی در بخش جاده المپیک 2016 ریو در حالی به پایان رسید که هیچ یک از سه دوچرخه سوار کشورمان (قادر میزبانی، صمد پورسیدی و آروین معظمی) به خط پایان هم نرسیدند تا به پاداش 50 میلیونی فدراسیون برسند.

مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری پیش از این اعلام کرده بودند هر دوچرخه سواری رتبه‌اش زیر 50 باشد، پاداش 50 میلیونی دریافت خواهد کرد.

 

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری:

اگر بدشانس نبودیم، بین ۳۰ رکابزن بودیم

مصطفی چایچی سرمربی تیم ملی دوچرخه‎سواری ایران ضمن اشاره به حادثه رقابت‎های دوچرخه‌سواری جاده و خارج شدن میزبانی از مسیر حرکتی و سرنگونی دوچرخه‎اش، اظهار داشت: این حادثه باعث شد تا میزبانی به رغم درد کمر به مسابقه ادامه دهد. وی هنوز از ناحیه کمر احساس درد می‎کند و شاید به تایم تریل انفرادی نرسد. در این صورت ممکن است فرد دیگری را جایگزین او کنیم.

وی افزود:‌ اگر این اتفاق نیفتاده بود رکابزنان جزو 50 نفر اول می‎شدند.  ماه‎ها برای آماده‎سازی نفرات تمرین کرده بودیم ولی سرنگونی چند دوچرخه سوار که پورسیدی هم جزوشان بود و سپس نقص فنی دوچرخه قادر میزبانی و سرنگونی او در پیچ تند مسیر مسابقه باعث شد تا بچه‎ها از حریفان خود عقب افتاده و نتوانند این فاصله را جبران کنند.

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: این موضوع ممکن است برای خیلی از قهرمانان جهان رخ بدهد. همان طور که برای نیبالی از قهرمانان جهان اتفاق افتاد. متاسفانه حادثه‎ای که برای میزبانی پیش آمد در هفتاد کیلومتری مسیر بود و قادر به رغم درد کمر به مسابقه ادامه داد. با آنکه میزبانی تلاش خود را کرد ولی نتوانست این عقب ماندگی را جبران کند. اگر بدشانسی سراغش رکاب‎زنان ایران نمی‎آمد قطعا یکی از ورزشکاران ما جزو 30 تا 40 نفر اول قرار می‎گرفتیم.

 

 

دلیل رئیس فدراسیون برای ناکامی رکاب‎زنان

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان رقابت امروز استقامت جاده، اظهار داشت: رکابزنان ما جای خوبی برای تمرین بر روی سنگ فرش ندارند و در مسابقات درست از همین نقطه ضربه می‎خوریم.

 

وی ادامه داد: بچه‎ها تلاش خودشان را کردند ولی حریفان ما قوی‎تر و با امکانات‎تر هستند. این واقعیتی است که باید پذیرفت و اگر دو سرنگونی پورسیدی که با چند دوچررخه سوار همراه بود و سرنگونی میزبانی در پیچ، حادث نمی‎شد بچه این قدر از حریفان عقب نمی‎ماندند و از دور رقابت‎ها خارج نمی‎شدند.

 

 

 

دانلود فیلم تصادف و انصراف قادر میزبانی از ادامه دوچرخه استقامت جاده

جزییات تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده المپیک ریو, دانلود فیلم تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, عکس تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده المپیک ریو, عکس های تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, علت تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, علت تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده المپیک ریو, فیلم لحظه تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, ماجرای تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده المپیک ریو ,جزییات تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده در المپیک ریو, دانلود فیلم تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, عکس تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده در المپیک ریو, عکس های تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, علت تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, علت تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده در المپیک ریو, فیلم لحظه تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده, ماجرای تصادف قادر میزبانی در دوچرخه سواری جاده در المپیک ریو

 

 ==============================================================

* چهارشنبه 10 آگوست؛ 20 مرداد

 


دوچرخه‌سواری تایم تریل انفرادی
ساعت 16

دانلود فیلم رقابت قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل

میزبانی از خط پایان مسابقات تایم‌تریل عبور کرد

مسابقات دوچرخه سواری سی و یکمین دوره بازیهای المپیک در بخش تایم تریل عصر امروز چهارشنبه پیگیری شد که طی آن قادر میزبانی با زمان ۱:۲۱:۳۹:۴۵ از خط پایان عبور کرد. وی در بین 35 نفر سی و یکم شد و آرمسترانگ سومین طلای المپیک را کسب کرد.

 

این مسابقات در شرایطی برگزار شد که هوای شهر ریو امروز بارانی و مه آلود بود و لغزندگی سطح زمین کار را برای دوچرخه سواران سخت کرده بود.

 

چایچی: عملکرد قادر میزبانی خوب بود

مصطفی چایچی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با تاکید بر اینکه حضور دو نماینده از ایران در بخش تایم تریل نشان دهنده وضعیت ایران در این ماده است، گفت: میزبانی در این پیست بسیار سخت و در این شرایط آب و هوایی انصافا عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی هستیم.

 

 

وی ادامه داد: برترینهای دنیای دوچرخه سواری بخصوص این ماده از کشورهای اروپایی هستند که با امکانات خوب، حضور در لیگهای معتبر و قراردادهای نجومی اختلاف بسیار فاحشی با ورزشکاران آسیا و ایران دارند.

 

 

 

چایچی ادامه داد: در این مسابقه از بین حدود ٤٠ نفری که رکاب زدند فقط میزبانی و یک حریف قزاق آسیایی بودند که توانستند مسابقه را در تایم مجاز به پایان برسانند. حضور در این میدان بزرگ و در جمع برترینهای دنیا خود برای دوچرخه سواری ایران افتخار است. این بدان معناست که میزبانی در بین تعداد بالای ورزشکاران حرفه ای این رشته جزو ٤٠ نفر برتر دنیاست.

 

 

 

وی نتیجه میزبانی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: او ضمن اتمام مسابقات توانست ٣ نفر را پشت سر بگذارد که به نظر من کار بسیار ایده آلی بود.

 

 

 

چایچی در پایان گفت: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که استعداد و پشتوانه خوبی دارد و با حمایت مسئولین می تواند با برنامه ریزی میان مدت در آینده نمایندگان بیشتری در المبیک داشته و با توجه بیشتر حتی نیم نگاهی به موفقیت و پیروزی و مدال هم داشته باشد.

 

پاسخ قاطع قادر میزبانی به شایعات زمین خوردنش

 

 

جزییات مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, عکس مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل المپیک ریو, عکس های مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, نتیجه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, نتیجه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, ماجرای مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل المپیک ریو ,جزییات مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, عکس مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل در المپیک ریو, عکس های مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, نتیجه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, نتیجه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل, ماجرای مسابقه قادر میزبانی در دوچرخه سواری تایم تریل در المپیک ریو

 

 

 

 

بیوگرافی قادر میزبانی , عکسهای قادر میزبانی , فیلم قادر میزبانی , افتخارات قادر میزبانی , مصدومیت قادر میزبانی , برنامه مسابقات قادر میزبانی در المپیک ریو , برنامه مسابقات قادر میزبانی در المپیک 2016, برنامه مسابقات قادر میزبانی در المپیک برزیل , قرعه مسابقات قادر میزبانی در المپیک ریو , قرعه مسابقات قادر میزبانی در المپیک 2016, قرعه مسابقات قادر میزبانی در المپیک برزیل , فیلم مسابقات قادر میزبانی در المپیک ریو , فیلم مسابقات قادر میزبانی در المپیک 2016, فیلم مسابقات قادر میزبانی در المپیک برزیل , عکسهای قادر میزبانی در برزیل

بیوگرافی آروین معظمی , عکسهای آروین معظمی , فیلم آروین معظمی , افتخارات آروین معظمی , مصدومیت آروین معظمی , برنامه مسابقات آروین معظمی در المپیک ریو , برنامه مسابقات آروین معظمی در المپیک 2016, برنامه مسابقات آروین معظمی در المپیک برزیل , قرعه مسابقات آروین معظمی در المپیک ریو , قرعه مسابقات آروین معظمی در المپیک 2016, قرعه مسابقات آروین معظمی در المپیک برزیل , فیلم مسابقات آروین معظمی در المپیک ریو , فیلم مسابقات آروین معظمی در المپیک 2016, فیلم مسابقات آروین معظمی در المپیک برزیل , عکسهای آروین معظمی در برزیل

بیوگرافی صمد پورسیدی , عکسهای صمد پورسیدی , فیلم صمد پورسیدی , افتخارات صمد پورسیدی , مصدومیت صمد پورسیدی , برنامه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک ریو , برنامه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک 2016, برنامه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک برزیل , قرعه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک ریو , قرعه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک 2016, قرعه مسابقات صمد پورسیدی در المپیک برزیل , فیلم مسابقات صمد پورسیدی در المپیک ریو , فیلم مسابقات صمد پورسیدی در المپیک 2016, فیلم مسابقات صمد پورسیدی در المپیک برزیل , عکسهای صمد پورسیدی در برزیل

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 942
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 5,722
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 40,981
  • بازدید ماه : 40,981
  • بازدید سال : 455,142
  • بازدید کلی : 5,577,343