loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 678 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

احسان علیخانی نسبت به مجری شبکه ورزش که شایعه مرگش را اعلام کرد، واکنش نشان داد.

احسان علیخانی ساعاتی بعد و با تاخیر به خبر مرگ و درگذشتش و شایعه ای که منتشر شد و حتی روی آنتن زنده تلویزیون نیز گفته شد واکنش نشان داد.

ابتدا با ارسال ویدیو و متن زیر به این خبر واکنش نشان داد:

«امیدوارم هیچ وقت امروز منو تجربه نکنید ، هیچ وقت …
من معذرت میخوام که نگران شدین ، همه جور شایعه در این چند وقت از من منتشر شد شایعات زشت و تاسف برانگیز که دیگه جونِ توضیح دادن ندارم اما شایعه خبر مرگم دیگه تیر خلاص بود ، من پوستم کلفت شده زیر ساتورِ شایعه و تهمت ،اما گناه خانواده من ، اقوام و دوستان من چیه؟! که باید هر روز با شنیدن هر کدوم از این شایعات قلبشون بریزه !؟ ممنون از لطف و همراهیتون 🙏🙏🙏»

واکنش احسان علیخانی به خبر مرگ و درگذشت چه بود+عکس

واکنش احسان علیخانی به خبر مرگ و درگذشت چه بود+عکس

حمایت احسان علیخانی از آقای توتونچی

دقایقی پیش احسان علیخانی متن زیر را در حمایت از آقای توتونچی مجری شبکه ورزش ارسال کرد:

«سلام به رفقا
اقای توتونچی که در برنامه زنده این خبر اعلام کردن حتما سهواً بوده و از سر نگرانی و دلسوزی ، مقصر اصلی سازنده و مؤلف این شایعه است نه ایشون ،تنها اشتباه ایشون باور کردن این شایعه و اعلام این خبر روی آنتنِ ،،البته من کماکان اعتقاد دارم غیر حرفه ای بوده این نحو اعلام کردن اما این دلیل نمیشه که کسی از دوستان به خودش اجازه توهین به ایشون رو بده و من خواهش میکنم که دوستان حرمت ایشونو نگه دارند و میدونم که چقدر کار همه همکاران اعزامی من ، به برزیل برای پوشش مسابقات سخت و فشرده است و امیدوارم از امروز اقای توتونچی عزیز از برزیل برای همه ما خوش خبر باشه …
مخلصیم»

واکنش احسان علیخانی به خبر مرگ و درگذشت چه بود+عکس

واکنش احسان علیخانی به خبر مرگ و درگذشت چه بود+عکس

احسان علیخانی,ehsan alikhani,واکنش احسان علیخانی درباره شایعه مرگش,حمایت احسان علیخانی از آقای توتونچی,توتونچی,شایعه مرگ و درگذشت احسان علیخانی,خبر مرگ و درگذشت احسان علیخانی,از شایعه تا واقعیت مرگ احسان علیخانی,دانلود فیلم و کلیپ,آیا احسان علیخانی مرده ؟,احسان علیخانی در مورد شایعه مرگش چه گفت؟,احسانی علیخانی , واکنش احسان علیخانی نسبت به خبر فوتش , واکنش احسان علیخانی به توتونچی , توتونچی , گزارشگر المپیک , توبیخ , توهین کاربران به توتونچی , ارتباط زنده با احسان علیخانی در شبکه سه , شایعه , واکنش احسان علیخانی نسبت به خبر مرگش , مرگ احسان علیخانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 585
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 2,330
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 9,491
  • بازدید ماه : 25,615
  • بازدید سال : 298,712
  • بازدید کلی : 5,420,913