loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 403 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

کیانوش رستمی نخستین وزنه بردار ایران است که در دسته 85 کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت.او مدال نقره المپیک لندن را در کارنامه دارد. شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

 

دانلود فیلم ارزیابی حریفان کیانوش رستمی توسط علی مرادی

نصیری‎نیا: رستمی رقابت سنگینی دارد

شاهین نصیری‎نیا در گفت‎وگو با خبرنگارتسنیم، در خصوص رقابت کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم،‌ اظهار داشت: رستمی رقابت سنگینی را پیش رو دارد و همه چیز در رقابتش در این دسته به خودش بستگی دارد.

 

وی ادامه داد: او شانس زیادی برای کسب مدال دارد. البته فراموش نشود نمایندگان کشورهای چین و قزاقستان هم رقیبان جدی او هستند. اگر رستمی بتواند در یک‌ضرب از حریفانش جلو بیفتد، در دو ضرب شرایط بهتری خواهد داشت.

مربی تیم وزنه‎برداری آمریکا گفت: امیدوارم رستمی امروز بدون مربی به مشکل برنخورد. هرچند این وزنه‎بردار تجربه بالایی دارد اما حضور مربی در کنار او اهمیت بالایی دارد.

 

میزان درخواست های وزنه رستمی مشخص شد

به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت های وزنه برداری المپیک ریو از امروز آغاز شد. در روز نخست این رقابت ها کیانوش رستمی وزنه بردار دسته ٨٥ کیلوگرم کشورمان با حریفان خود رقابت خواهد داشت. 

رستمی که مدال نقره المپیک لندن را در اختیار دارد، برای بالا بردن وزنه در حرکت یک ضرب درخواست وزنه ١٧٤ کیلویی داده است. این درحالی است که ١٠ رقیب رستمی درخواست وزنه ای کمتر از وی داده اند، به همین دلیل رستمی آخرین وزنه برداری خواهد بود که برای بالا بردن وزنه روی تخته خواهد رفت. وی برای حرکت دو ضرب ۲۱۵ کیلوگرم را درخواست کرده است.

دانلود فیلم حرکات یک ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

با شکست رکورد المپیک

کیانوش رستمی اولین طلای المپیک را صید کرد

کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم که امید اول مدال طلای کاروان ایران در المپیک ریو محسوب می شود، از ساعت 2:30 بامداد به روی تخته رفت تا رکوردهای فوق العاده اش را هم در این رویداد بزرگ تکرار کند که اگر این اتفاق رخ دهد او صاحب مدال طلای المپیک می شود چرا که او رکورد دار این دسته است.


کیانوش در حضور تماشاگران ایرانی به روی تخته رفت و در اولین تلاش وزنه 174 کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد تا تشویق سالن به اوج خود برسد. بعد از اینکه تلاش تمام وزنه برداران تمام شد کیانوش برای دومین بار به روی تخته رفت و وزنه 179 کیلوگرمی را مهار کرد تا در صدر قرار بگیرد.

 


او با مهار این وزنه هم نفر اول حرکت یک ضرب دسته 85 کیلوگرم محسوب می شد اما برای شکست رکورد خواست تلاشی کند که موفق نشد وزنه 182 کیلوگرمی را بالای سر ببرد. البته به نظر می رسید او توانایی مهار آن را داشت اما ترجیح داد فشار بیش از حد به خودش وارد نکند تا برای دو ضرب آماده باشد.

 

 

اولین انتخاب کیانوش برای دو ضرب با رکورد المپیک برابری می کرد. برای آخرین بار وزنه 215 کیلوگرمی را پیروس دیماس یونانی در سیدنی زده بود و این رکورد اولین وزنه دو ضرب بود. کیانوش در اولین تلاش با نظر داوران مجبور شد بدون اینکه وزنه را بالا سر ببرد از روی سینه به زمین بیاندازد. او در دومین تلاش با سختی نه چندان زیادی 215 را مهار کرد اما حریف چینی و قزاق 217 را مهار کردند، در رقابتی باورنکردنی. رکورد المپیک برای دو ضرب زن ها مهم نبود و تنها رقابت بین این 3 اوج گرفته بود. کیانوش در بین هیجان، استرس و دعای حاضرین دلاوری کرد و وزنه 217 را بالای سر برد تا اولین طلا در نیمه شب شنبه برای ایران به دست بیاید.
این نمایش فوق العاده کیانوش اولین مدال ایران در ریو، اولین طلای ایران در ریو، شکست رکورد دو ضرب پیروس دیماس یونانی در المپیک سیدنی با 215 کیلوگرم و شکست رکورد مجموع آندری ریباکو بلاروس به اندازه 2 کیلوگرم را هم به همراه داشت.

 

 

** حواشی:


* کیانوش رستمی تمام تمرینات آماده سازی خود برای المپیک را به صورت انفرادی برگزار می کرد و در اردوهای تیم ملی حضور نداشت. او برای حاضر شدن روی تخته هم ترجیح داد سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی کنار او نباشد تا علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان سرمربی رسمی پایین استیج این وظیفه را بر عهده بگیرد.
* خونسردی و ژست منحصر به فرد کیانوش رستمی در حین و بعد از مهار وزنه ها سالن را به وجد می آورد و حرکات خاص او قطعا مثل سر تکان دادن های رضازاده ماندگار خواهد شد.

* کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، کادر فنی تیم ملی تکواندو، شاهین نصیری نیا مربی تیم ملی آمریکا و تعداد زیادی از ایرانی های حاضر در سالن، کیانوش را به شدت تشویق می کردند.

* بعد مهار وزنه 217 کیلوگرمی و مسجل شدن طلای کیانوش، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در آغوش او بودند و بوسه هایی پر شمار بر کیانوش می زدند.

 

 

 

 

دانلود فیلم حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

رستمی: نمی‌گذاریم خون شهیدان پایمال شود

به نقل از تسنیم، کیانوش رستمی پس از کسب نخستین مدال طلای ایران در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: نمی‌گذاریم خون شهیدان پایمال شود. ایرانیان همه جا نشان بدهند که می‌توانند.

 

وی افزود: در بدترین شرایط و تک و تنها تمرین کردم. خیلی سخت است، اما خدا را شکر که طلای المپیک را کسب کردم. از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می‌کنم.

 

مرادی: کیانوش از سختی‌ها گذشت

به نقل از تسنیم، علی مرادی پس از قهرمانی کیانوش رستمی در مسابقات دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک 2016 ریو اظهار داشت: به همه مردم ایران این قهرمانی را تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که آنها شاد هستند.

وی افزود: رقابت فشرده و سنگینی بود که کیانوش توانست از این سختی‌ها عبور کند و به بالاترین مقام در المپیک برسد.

 

دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی

ندای ایران بالاخره در گوش ریو پیچید (عکس)

طلسم ناکامی ها کاروان المپیکی ایران بعد از یک روز نه چندان خوشایند به دست کیانوش رستمی شکسته شد تا اولین طلای کشورمان به دست بیاید. این آغاز مدال آوری های ایران خواهد بود چرا که وزنه برداری، کشتی و تکواندو هم کار خود را از روزهای آینده آغاز می کنند تا امیدهای کاروان یک به یک به میدان بروند.


اولین ساعات روز شنبه برای کاروان ایران روز مهمی بود چرا که کیانوش رستمی دلیلی شد تا برای اولین بار سرود ملی ایران در ریو نواخته شود و پرچم سه رنگ بالاتر از همه کشورها به اهتزاز در بیاید. مردم ایران برای روزهای آینده امیدوارند این سرود و اهتزاز این پرچم را بیشتر بینند و بشوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داداش تو اشتباه نمی زنی

در ستایش کیانوش رستمی

شب طولانی ایرانی ها که هزاران کیلومتر دورتر از ریو پای تلویزیون منتظر نشسته بودند پایان خوشی داشت، پایانی به زیبایی بالا بردن یک هالتر سرخ و آبی و فریاد زدن نام ایران، سجده شکر و البته در آن لابلا لبخندن غرور آمیزی که نمونه اش را کمتر همراه ورزشکاران ایرانی ریو ٢٠١٦ دیده ایم. لبخندی حاکی از اطمینان، قدرت و به نشانه فتح طلایی که فقط حق کیانوش رستمی بود.


این طلا اما به این سادگی ها به دست نیامد.

 


یک وزنه بردار عجیب و غریب چینی سابه به سایه کیانوش رستمی پیش می رفت و البته مثل کابوسی برای رویای امشب ما در تعقیب مدال طلا بود. 


او که 6بار برای برداشتن وزنه روی تخته آمد تنها دوبار در برداشتن وزنه ها موفق بود و هر دو بار در آخرین حرکت یک ضرب و دو ضرب سنگین وزنه ها را بالای سر برد، چیزی که به عقیده گزارشگر مصاحبه دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری شگرد این چینی قدرتمند برای به هم زدن اعصاب حریفانش بود.


اما کیانوش رستمی از آن دسته وزشکارهاست که فقط برای کسب طلا به میدان آمده بود و کاری به مشکلاتی مثل داوری، آب و هوا و سایر بهانه های معمول ندارد بنابراین او ابتدا در 3 حرکت یک ضرب و سپس در 3 حرکت دو ضرب کار خود را به نحواحسن انجام داد و با شکست رکورد المپیک قهرمانی خود را قطعی کرد و ایرانیان را در ساعتی غیر معمول به جشن طلبید.


از کیانوش اولین قهرمان طلا ایران در ریو اکت تماشایی اش بعد از برداشت وزنه ها؛ دست چپ روی سینه و سری به نشانه تعظیم را به یاد خواهیم آورد. همین طور آن لبخند لعنتی و دوست داشتنی روی وزنه نهایی217 کیلویی که شیطنتی خاص در آن بود.شیطنتی دوست داشتنی و خواستنی و از همان چیزهایی که لابد باید هر 4 سال بگذرد و المپیک بشودو تا شبیه اش را ببینیم. البته کیانوش شبیه به هیچ کس نبود. اوبعد از سالها تمرینات مشقت بار در حالی که با تشویق ایرانی های حاضر درسالن وزنه برداری روی سکوی اول ایستاد که از اول هم معلوم بود قهرمان می شود ، حتی اگر سنگ از آسمان ریو می بارید و زلزله می آمد . چه خوب که فعلا یکی مثل او هست ؛ یکی که اشتباه نمی زند!

 

 

 

 

تبریک آیان به اولین طلایی کاروان المپیک ایران

به نقل از تسنیم، پس از قهرمانی کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری المپیک 2016 ریو، تاماش آیان نزد این قهرمان کشورمان رفت و کسب این مدال طلا را به وی و سایر اعضای فدراسیون و مسئولان ورزش کشورمان تبریک گفت:

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم مصاحبه کیانوش رستمی بعد از تاریخ سازی در المپیک ریو

رکوردهایی که به دست کیانوش شکسته شد

تجاوز کیانوش رستمی به مدال طلای وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم المپیک برای رقبای او در تالار مشاهیر گران تمام شد چرا که نام پسر کرمانشاهی حالا 2 جا از جدول 3 تایی را به خودش اختصاص داده است. رکورد دو ضرب پیروس دیماس یونانی بالاخره بعد از 16 سال شکسته شد تا تا رکورد 215 کیلوگرمی به 217 ارتقا پیدا کند.


در مجموع هم رکوردها جا به جا شد و آندری ریباکو بلاروس دیگر صاحب رکورد مجموع نیست چرا که حالا کیانوش رستمی دست به حدنصاب 396 رسیده است، 2 کیلوگرم بالاتر از مرد بلاروس. با این حال رکورد مجموع جهانی هم یک کیلوگرم که دست خود کیانوش بود ارتقا بخشیده شد و به جز یک ضرب تمام رکوردها در درست پسر ایرانی خواهد بود.

وقتی کیانوش زمان را متوقف کرد

کیانوش رستمی برای کسب اولین مدال کاروان ایران و طلای دسته 85 کیلوگرم در یک ضرب 179 کیلوگرم را مهار کرد تا با خیال راحت راهی حرکت دو ضرب شود. اولین انتخاب کیانوش 215 کیلوگرم بود، یعنی رکورد المپیک. مبارزه با این وزن کمی سخت به نظر می رسید اما در واپسین تلاش های وزنه برداران این وزن مرزها و رکوردها از بین رفته بودند.


گابریل سینکرایان قزاقستانی 215 و پس از آن 217 را مهار کرد تا کار حساس تر از همیشه دنبال شود. عجیب تر از آن که تائو تیان چینی هم پس از دو حرکت خطا 217 را بالای سر برد تا کیانوش برای لحظاتی به مکان سوم هم سقوط کند. حالا نوبت کیانوش بود تا کیمیاگری کند و از برنز طلا بسیازد. برای لحظاتی زمان متوقف شده بود و با اینکه اعتماد به کیانوش قطعی بود اما استرس به بالاترین میزان خود رسید. او پشت 217 کیلوگرمی رفت و در اوج استرس آن را مهار کرد تا هم مدال طلای المپیک را مال خود کند و هم تمام رکوردها را بشکند.

دانلود فیلم گفتگو با رستمی درمورد وزنه بردار چینی

 

 

 

طلای رستمی، ایران را به رده 34 جدول رساند

به نقل از ایرنا، کاروان ورزشی آمریکا در پایان روز هفتم بازی های المپیک 2016 ریو، با کسب 16 مدال طلا، 12 نقره و 15 برنز (مجموع 43 مدال) همچنان در جدول توزیع مدال ها پیشتاز است.

 

کاروان چین با 13طلا، 9 نقره و 14برنز (مجموع 36 مدال) و انگلیس با 7 طلا، 8 نقره و 6 برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

دانلود فیلم شادی مردم مقابل منزل کیانوش رستمی

رستمی: دعا می کردم وزنه بردار چینی رکورد بزند!

کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلا المپیک ریو، گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم با شکستن رکورد جهان و المپیک مدال طلا را کسب کنم. من در چند ماه گذشته به تنهایی تمرین کردم تا برای المپیک آماده شوم و از این بابت خدا را شکر می کنم که کمک کرد به هدفم برسم.

 

 

کیانوش رستمی، اولین دارنده مدال طلای ایران به علت تماس تلفنی با خانواده اش در ایران، با چند دقیقه تاخیر در نشست مطبوعاتی حاضر شد. 

 


وی با اشاره به حضور تماشاگران ایرانی در سالن ادامه داد: مردم ایران نشان دادند هنوز به وطن خود عرق دارند و عاشقانه نمایندگان ورزش کشورشان را تشویق می کنند. اگر غیر از این بود و این حمایت ها را نداشتم، نمی توانستم مدال طلا را بگیرم.

 


قهرمان دسته ٨٥ کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو تصریح کرد: اگر چیزی فسمت باشد به دست می آید و اگر نباشد به دست نمی آید.

 


رستمی با اشاره به رقیب چینی اش که در بازی های آسیایی اینچئون طلا گرفته بود، گفت: حتما فکر می کردید اتفاق اینچئون تکرار می شود اما شاید باورتان نشود وقتی این وزنه بردار می خواست وزنه را بالای سر ببرد، برایش دعا می کردم چون در این صورت مدال المپیک به من می چسبد. به همین دلیل این مدال بیشتر به دلم می نشیند.

 


وی گفت: اگر در بازی های آسیایی هم می دانستم وزنه این ورزشکار چینی باقی مانده مطمئنا طور دیگری عمل می کردم و طلا را می گرفتم.

 

دانلود فیلم پیام کیانوش رستمی برای مردم ایران پس از تاریخ سازی در ریو

دومین "اولین" رستمی در المپیک !

کیانوش رستمی در دوره گذشته هم در هشتم روز مسابقات  المپیک لندن اولین مدال ایران را گرفت ودر دوره اخیر هم اولین مدال را برای ایران گرفت که خوشبختانه  طلا بود.مرحوم نامجو هم در سالهای ۱۹۵۲و ۱۹۵۶به ترتیب با کسب مدال نقره وبرنز گرفت ضمن این که در ۲دوره از ۳دوره ای که محمد نصیری  مدال گرفت اولین مدال را برای کشو مان در این مقطع به دست آورد.

کیانوش در دوره گذشته آغازی رویایی برای ورزش ما داشت ومردان ما بعد از او صاحب 3 مدال طلا،5 نقره و3 برنز شدند که امیدواریم این داستان در این دوره بیشتر وبهتر از دوره قبلی مسابقات باشد.

 

کیانوش رستمی تست دوپینگ داد

به گزارش از مهر، کیانوش رستمی بامداد امروز در مسابقات وزنه‌برداری دسته ٨٥ کیلوگرم بازیهای المپیک ریو صاحب مدال طلا شد.

 

 

پس از اتمام رقابتهای این وزن، ماموران تیم کنترل دوپینگ بازیهای المپیک به نمایندگی از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ از کیانوش رستمی و دیگر مدال آوران این وزن تست دوپینگ گرفتند.

 

نمونه گیری از ورزشکاران مدال‌آور در تمام رشته ها در برنامه تیم کنترل دوپینگ بازیهای المپیک ریو قرار دارد.

انوشیروانی: کیانوش دوست عزیز من است

به نقل از تسنیم، سجاد انوشیروانی در مورد عملکرد هاشمی در مسابقات وزنه برداری دسته 94 کیلوگرم المپیک 2016 ریو اظهار داشت: علی هاشمی با مصدومیت مواجه بود، مچ دست او به شدت درد می‌کرد و با این شرایط وزنه زد. امیدوارم هاشمی در دیگر رویدادها موفق‌تر باشد و بتواند در یک وزن بالاتر بهتر ظاهر شود.

 

 

او همچنین در مورد عملکرد سهراب مرادی خاطرنشان کرد: خوشحالم که سهراب اولین مدال زندگی ورزشی خود را در المپیک و به رنگ طلا به دست آورد. او می‌توانست این مدال با ارزش را همراه با رکوردشکنی به دست بیاورد اما به خاطر برخی مسائل از آن چشم پوشی کردیم.

 

 

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد: به خاطر استرس و مسائل روحی روانی در انتخاب وزنه برای حرکت یک ضرب سهراب مرادی تا حدی احتیاط کردیم. در حرکت دو ضرب نیز وزنه بردار بلاروس تا حدی برایمان دردسر ساز شد و به همین دلیل وزن درخواستی را تغییر دادیم.

 

 

 

انوشیروانی ابراز امیدواری کرد که سهراب مرادی در رویدادهای آتی بتواند همراه با رکوردشکنی موفق به کسب مدال شود.

 

 

 

مربی تیم ملی وزنه برداری در مورد وضعیت بهداد سلیمی گفت: بهداد شرایط خوبی دارد و کاملا آماده است، البته بهداد رقیبان قدرتمندی دارد. با این حال اعتقاد دارم اگر روز، روز بهداد باشد می‌تواند کار بزرگی انجام دهد. از همه مردم می خواهم دعا کنند تا روند کسب مدال طلا توسط وزنه برداران ادامه داشته باشد.

 

 

 

وی در پاسخ به این سوال که می‌خواهد رکورد محمد بنا در المپیک 2012 لندن را تکرار کند یا بشکند، اظهار داشت: بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم. دست بنا را می‌بوسم. دو سه شب است که با هم صحبت می‌کنیم او به من خیلی روحیه داده است. از او ممنونم و آرزو می‌کنم در هر 6 وزن تیم کشتی فرنگی طلا بگیرد. چرا که این افتخار به نام ایران و مردم ایران ثبت می‌شود.

 

 

 

وی درباره احساسش از اینکه تیمش اولین مدال طلا را با سرمربیگری او به دست اورده گفت: خدا را شاهد می‌گیرم در 4 ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت شدم تمام تلاشم را کردم که اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شده و از نظر روحی و روانی بهم بریزد. خدا را شکر می‌کنم که کارمان در 4 ماه گذشته رو به جلو بود و توانستیم بچه‌ها را از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین مدال با سرمربیگری من به دست آمد و هر چند در دوران ورزشی خودم نقره گرفتم خوشحالم که این بار طلا گرفتیم.

 

 

 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این حرف، مدال کیانوش را حساب نکرده‌اید، عنوان کرد: خدا شاهد است که با تمام وجودم خوشحالی کردم وقتی کیانوش طلا گرفت. کیانوش دوست و عزیز من است و خیلی دوستش دارم. او یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به رستمی و خانواده او و مردم ایران تبریک می‌گویم. امشب با کیانوش دیدار کردم و به او تبریک گفتم چرا که او قهرمان و دلاور است.

 

 

 

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که دوست داشته به عنوان ورزشکار حضور دو ریو را تجربه کند یادآور شد: روز اولی که برای تماشای مسابقات وزنه برداری به سالن آمدم، حسرت خوردم که میتوانستم در این المپیک شرکت کنم اما قسمت این بود به عنوان مربی در المپیک حاضر شوم.

 نامه تقدیر خانواده شهدا از کیانوش رستمی

دانلود فیلم اهدای پاداش و شال متبرک به آستان حرم رضوی(ع) به کیانوش رستمی

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم وزنه زدن کیانوش رستمی,رکورد یکضرب کیانوش رستمی,وزنه های درخواستی کیانوش رستمی در یکضرب,فیلم وزنه زدن کیانوش رستمی در یکضرب المپیک,فیلم رکورد زدن کیانوش رستمی در یکضرب المپیک ریو,رکورد دوضرب کیانوش رستمی,وزنه های درخواستی کیانوش رستمی در دوضرب,فیلم وزنه زدن کیانوش رستمی در دوضرب المپیک,فیلم رکورد زدن کیانوش رستمی در دوضرب المپیک ریو,رکورد مجموع کیانوش رستمی در المپیک ریو,فیلم اهدای مدال کیانوش رستمی در المپیک 2016

فیلم وزنه زدن  رستمی,رکورد یکضرب  رستمی,وزنه های درخواستی  رستمی در یکضرب,فیلم وزنه زدن  رستمی در یکضرب المپیک,فیلم رکورد زدن  رستمی در یکضرب المپیک ریو,رکورد دوضرب  رستمی,وزنه های درخواستی  رستمی در دوضرب,فیلم وزنه زدن  رستمی در دوضرب المپیک,فیلم رکورد زدن  رستمی در دوضرب المپیک ریو,رکورد مجموع  رستمی در المپیک ریو,فیلم اهدای مدال  رستمی در المپیک 2016

جزییات حرکات یک ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات یک ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات یک ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات حرکات یک ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات یک ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یک ضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات یک ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات حرکات یکضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یکضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات یکضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های حرکات یکضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یکضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یکضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یکضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات یکضرب کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات حرکات یکضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یکضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات یکضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های حرکات یکضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یکضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات یکضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یکضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات یکضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات حرکات دو ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات دو ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات دو ضرب کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دو ضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات حرکات دوضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دوضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات دوضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های حرکات دوضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دوضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دوضرب کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دوضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات دوضرب کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات حرکات دوضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دوضرب کیانوش رستمی, عکس حرکات دوضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های حرکات دوضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دوضرب کیانوش رستمی, نتیجه حرکات دوضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دوضرب کیانوش رستمی, ماجرای حرکات دوضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات رکوردشکنی کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم رکوردشکنی کیانوش رستمی, عکس رکوردشکنی کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های رکوردشکنی کیانوش رستمی, نتیجه رکوردشکنی کیانوش رستمی, نتیجه رکوردشکنی کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه رکوردشکنی کیانوش رستمی, ماجرای رکوردشکنی کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات رکوردشکنی کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم رکوردشکنی کیانوش رستمی, عکس رکوردشکنی کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های رکوردشکنی کیانوش رستمی, نتیجه رکوردشکنی کیانوش رستمی, نتیجه رکوردشکنی کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه رکوردشکنی کیانوش رستمی, ماجرای رکوردشکنی کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, عکس مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, ماجرای مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, عکس مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, ماجرای مراسم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, عکس اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, ماجرای اهدای مدال طلای کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, عکس اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال طلای کیانوش رستمی, ماجرای اهدای مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک ریو

جزییات اهدای مدال کیانوش رستمی المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال کیانوش رستمی, عکس اهدای مدال کیانوش رستمی المپیک ریو, عکس های اهدای مدال کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال کیانوش رستمی المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال کیانوش رستمی, ماجرای اهدای مدال کیانوش رستمی المپیک ریو ,جزییات اهدای مدال کیانوش رستمی در المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال کیانوش رستمی, عکس اهدای مدال کیانوش رستمی در المپیک ریو, عکس های اهدای مدال کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال کیانوش رستمی, نتیجه اهدای مدال کیانوش رستمی در المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال کیانوش رستمی, ماجرای اهدای مدال کیانوش رستمی در المپیک ریو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 951
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 7,333
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 42,592
  • بازدید ماه : 42,592
  • بازدید سال : 456,753
  • بازدید کلی : 5,578,954