loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 311 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

 

دانلود موسیقی پاپ

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.2 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 6.3 مگابایت]

Download New Song

Roozbeh Nematollahi – Saburi

متن ترانه ی صبوری با صدای روزبه نعمت اللهی:
من این صبرو مدیون لبخندتم
چی میخوام تا رویای تو با منه
چشاتو تو دنیای سردم نبند
که آینده تو چشم تو روشنه
نشونم بده میشه وقتی بخوای
تو برف زمستونیم کار کنم
تو این روزها زندگی ساده نیست
تو باعث شدی من تحمل کنم
تو هستی نمیترسم از بی کسی
نمیترسم از بازی سرنوشت
نمیبینمت اما حس میکنم
کنارم قدم میزنی تا بهشت
به من یاد میدی صبوری کنم
نمیزاری از زندگی خسته شم
با این که هوای جهان خوب نیست
به عشق تو دارم نفس میکشم
آی خدایا ای خدایا ای خدایا خدایا
آی خدایا آی خدایا آی خدایا آی خدایا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 613
  • بازدید امروز : 963
  • باردید دیروز : 1,269
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,431
  • بازدید ماه : 20,555
  • بازدید سال : 293,652
  • بازدید کلی : 5,415,853