loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 642 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

آیدا تبیانیان متولد 23 اسفند 1371 در تهران بازیگر است

فارغ التحخصیل رشته فیلمسازی در گرایش کارگردانی در مقطع کارشناسی است.او بازیگری رو از کودکی شروع کرد و الان بیشتر در پشت صحنه فعالیت اش رو پیگیری میکند


آیدا تبیانیان

بازیگری از سه سالگی!


به واسطه خانم فریبا کوثری  خواهرم وارد عرصه سینما شد و من خیلی اتفاقی یک روز به همراه مادر و خواهرم به دفتر فیلمساری رفتم که تنها نباشم ولی برحسب اتفاق کارگردان کار آقای علی غفاری از من خوشش آمد و من را برای بازی در فیلمشان انتخاب کردند در صورتی که من سه سال بیشتر نداشتم



اولین بازی


او اولین بار در فیلم شاهرگ در کار فریبرز عرب نیا ایفای نقش کرد


آیدا تبیانیان

نمایشنماه خوانی


او تجربه اجرای نمایشنامه خوانی رو نیز دارد


آیدا تبیانیان

علاقه به کارگردانی


کارگردانی علاقه من است و بازیگری حرفه م چون از دوران نوجوانی کارگردانی دغدغه و هدفم شده بود و مسلما من بخش زیادی از زمان را برای کارگردانی می گذرانم و این ناخوداگاه مسیر حرفه ای زندگی من را تغییر می دهد چون تمرکز بیشتری روی آن می کنم
تلاش برای بازگشت روزهای پرکاری


سعی میکنم ارتباط کاری ام را با دوستان حفظ کرده و بیشتر مطالعه کنم
حتی در دوران نوجوانی که کم کار شده بودم برای تقویت بازیگری ام به کلاس های بازیگری رفتم و سعی کردم داشنم را بیشتر کنم.به صورت آکادمی هم در دانشگاه رشته کارگردانی را دنبال کردم تا بتوانم دوباره موقعیت کاریم را مثل سابق حفظ کنم و مثل دیگر بازیگران خودم را به عنوان بازیگر جوان تثبیت کنم



پرسپولیسی

او یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس تهران است


آیدا تبیانیان


فیلم شناسی


فیلم های سینمایی:

شاهرگ(علی غفاری)
 

قارچ سمی(رسول ملاقلی پور)
 

دفتری از اسمان(پرویز شیخ طادی)
 

عیسی می اید(علی ژکان)
 

رنگ شب(محمدعلی سجادی)
 

چشم عقاب(شفیع اقا محمدیان)
 

تلفن(شفیع اقا محمدیان)
 

تارزن و تارزان(علی عبدالعلی زاده)
 

همسر دلخواه من(افشین شرکت)
 

شکلات(افشین شرکت)
 

عشق شیشه ای(رضا حیدرنژاد)
 

شبیخون(جمشید آهنگرانی فراهانی)
 

داستان ناتمام(حسن یکتاه پناه)
 

ازدواج غیابی
 

و…..



 

سریال:
 

این یک دادگاه نیست(اصغر فرهادی)
 

دوران سرکشی(کمال تبریزی)
 

فردا دیر است(حسن فتحی)
 

سیب ترش(خسرو معصومی)
 

کت جادویی(محمدحسین لطیفی)
 

خبرنگار خارجی(محمدحسین لطیفی)
 

سفر به سرزمین ملائک(علی غفاری)
 

معما(محمدرضا اهنج)
 

همسفر(قاسم جعفری)
 

شب افتابی(قاسم جعفری)
 

دیروز امروز فردا(علی شاه حاتمی)
 

رسم شیدایی(اکبر خواجوئی)
 

راز یک خزان(ناصر باصری)
 

یک لحظه دیرتر(راما قویدل)
 

پیشواز(سعید ابراهیمی فر)
 

دزد و پلیس(سعید اقاخانی)
 

حضرت یوسف (ع)
 

اینه عشق (محمد تقی رنجبر)
 

خوش رکاب
 

باغ کوچک بی بی گل
 

اسباب بازی ها
 

قصه های اشنا
 

و…..


آیدا تبیانیان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 632
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4,323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 9,692
  • بازدید ماه : 49,722
  • بازدید سال : 322,819
  • بازدید کلی : 5,445,020