loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 284 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، یک دختر دارد و در رشته پیلاتس هم فعالیت میکند

 

 نگار عابدی 

شروع بازیگری

 

از کودکی علاقه به بازی داشت اما ۲۰ ساله بود که با دیدن آگهی کلاس بازیگری از رشته اش انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد و زیر نطر مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان دوره دید و به عرصه تئاتر وارد شد، از این طریق به سینما در سال ۸۷ با فیلم مانا معرفی شد و سپس حضور موفقی در تلویزیون داشت

 

ازدواج و طلاق

 

ازدواج پر سرو صدایی با هدیت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اما زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد که بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد ولی خودش مجرد است

 

نگار عابدی و همسرش سابقش هدایت هاشمی 

بعد از طلاق

 

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود

 

من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود

 

رابطه با دخترش

 

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود، به نظرم وقتی بچه‌ ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت‌ تر مسائل‌ شان را با آنها در میان می‌ گذارند، «ِاِمای» من هم از همان دورانی که کم سن و سال بود تا حالا که کلاس اول ابتدایی رفته عادت کرده همه چیز را برایم تعریف کند، همین موضوع ما را به‌ شدت به هم نزدیک می‌ کند

 

نگار عابدی و دخترش اما 

شهرت با سریال های مناسبتی

 

سریال هایی چون دودکش و شمعدونی از آثاری بود که چهره وی رو شناخته تر کرد و بر شهرتش افزود خودش بازی در سریال تغییر وارونه یک رویا در سال ۹۴ رو بیشتر دوست دارد

 

آخرین نفر روی زمین

 

اگر بدانم آخرین نفر هستم، خیلی وحشتزده می شوم

 

معمولا در تنهایی شعر می خوانم، عبادت می کنم، گاهی وقت ها روزه می گیرم و … اینها کارهایی است که از نظر معنوی خیلی به من کمک و من را به خدا نزدیک می کند

 

نگار عابدی

خدا می بخشدت ؟

 

بله، من تقاص هر کار بدی را که بوده، در همین دنیا پس داده ام

 

مثلا اگر ناخواسته دل کسی را شکسته ام. خدا من را می بخشد چون من نه مال کسی را خورده ام، نه خیانتی کرده ام، نه آدم کشته ام و نه کارهای سیاه انجام دادم. کارهای بد کرده ام ولی کارهای خرده ریزی بوده که خودم بعدش پشیمان شدم یا اینکه پایش را خوردم و متوجه شدم برای چه بوده. بنابراین فکر می کنم خدا من را می بخشد و خدا خیلی بخشنده است

 

افتخارات

 

● جایزه سوم بازیگری برای «لباسی برای میهمانی»، ۱۸ جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

● جایزه کانون ملی منتقدان برای «آندرانیک»، ۱۳۸۲

● جایزه دوم بازیگری برای «فکاهی نامهٔ یک زن»، ۱۵ جشنواره تئاتر دانشجویی

● برگزیده بازیگری سال، جشن بازیگر برای «دن کیشوت»، «بازگشت به خان نخست»، «کبوتری ناگهان»

● جایزه دوم بازیگری برای «چراغ‌ها را خاموش نکنید»، مشهد، جشنواره یازدهم تئاتر دفاع مقدس

● جایزه یونیسف برای فیلم سینمایی «مانا»

 

پدر و مادر و دختر نگار عابدی

خانواده نگار عابدی

نگار عابدی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 517
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 1,596
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 4,580
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 274,853
  • بازدید کلی : 5,397,054