loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 597 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

مرگ خانواده یعنی همسر و مادر بزرگ دکتر علیرضا صلحی پزشک خیر تبریزی که گفته می شود بر اثر مصرف غذای نذری مشکوک اتفاق افتاده است از سوی پزشکی قانونی تایید شد.

گزارش ایرنا حاکی است ظهر شنبه هفته جاری مردی ناشناس با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان، تعداد اعضای خانواده وی را جویا می شود تا به تعداد اعضای خانواده، غذای نذری توزیع کند.

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

بر اثر مصرف غذاهای نذری، مادربزرگ، نامزد، پدر، مادر و برادر پزشک دچار تنگی نفس و بلافاصله به بیمارستان سینای تبریز منتقل می شوند اما مادربزرگ پزشک در روز اول و همسرش نیز بعد از دو روز جان خود را از دست می دهد. براساس این گزارش، پدر و مادر این پزشک تبریزی در زمان حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا بستری هستند و برادرش یک روز بعد از مسمومیت از بیمارستان ترخیص شده است.خبر مرگ اعضای خانواده این پزشک خیر تبریزی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است.

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این خصوص به ایرنا گفت: هنوز شکایتی در خصوص مرگ مشکوک اعضای خانواده این پزشک تبریزی به فرماندهی انتظامی استان ارجاع نشده است.سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: با شکایت اولیای دم، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار خواهد گرفت.روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد نمونه های سم شناسی و آسیب شناسی از جسد مادربزرگ این پزشک تبریزی برداشته شده است ولی تا به این لحظه جسد نامزد وی به تالار تشریح پزشکی قانونی آورده نشده است. گزارش حاکی است: دلیل ارجاع جسد به تالار تشریح پزشکی قانونی، احتمال مرگ وی با غذای نذری مسموم بوده است.

اخبار جدید مرگ علیرضا صلحی

حجت الاسلام مظفری با اشاره به خبر مسمومیت خانواده پزشک تبریزی اظهار کرد: این پزشک مدعی شده که فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده و راهی بیمارستان شده‌اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه هنوز صحت و سقم این ادعا به اثبات نرسیده، گفت: با توجه به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات است، هرگونه اظهارنظر در این رابطه عاری از واقعیت است.

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

مرگ خانواده دکتر علیرضا صلحی با غذای نذری در تبریز + عکس

روز گذشته یکی از فعالان سیاسی تبریز به ایلنا می‌گوید ظاهرا فردی به درمانگاه دکتر صلحی مراجعه کرده و پس از پرسیدن تعداد اعضای خانواده دکتر برای ایشان غذای نذری برده و احتمالا فوت افراد به علت خوردن غذای مسموم بوده است.

رئیس منطقه آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت در پی این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای مرگ پزشک تبریزی را تسلیت گفته است.

همچنین وزیر بهداشت با ارسال پیام تسلیتی دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را برای پیگیری علت وقوع این حادثه تا حصول نتیجه نهایی معرفی کرده است.

به گزارش ایسنا، اعضای خانواده پزشک جوان تبریزی که چندی پیش در پی یک نسخه نویسی، مشهور شده بوده، در پی مصرف غذای مشکوک مسموم شده و برخی از آنها جان خود را از دست دادند.

براساس پیگیری های خبرنگار این خبرگزاری که با بستگان دکتر صلحی در بیمارستان گفت‌وگو کرده است شنبه این هفته مردی به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان در کوی فیروز تبریز مراجعه کرده و تعدادی غذا به عنوان غذای نذری به این پزشک می دهد و وی نیز این غذا رو به منزل می‌برد که با مصرف آن اعضای خانواده دچار مسمومیت شده و به بیمارستان مراجعه می‌کنند. متاسفانه مادربزرگ و همسر دکتر صلحی جان خود را از دست داده و پدر و مادر وی نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا بستری هستند .

هنوز از علت دقیق مسمومیت اعضای خانواده و انگیزه پشت پرده این مسمومیت خبر موثقی در دست نیست.

دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش نسخه‌ای خاص برای بیمارش تجویز کرده و از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند، این نسخه دست به دست در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چرخید و میلیون‌ها نفر در جریان آن قرار گرفتند.

البته پیش از این، نسخه دیگرش در تجویز صدای شجریان برای بیمار هم سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 951
  • آی پی دیروز : 1075
  • بازدید امروز : 7,463
  • باردید دیروز : 3,883
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 42,722
  • بازدید ماه : 42,722
  • بازدید سال : 456,883
  • بازدید کلی : 5,579,084