loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 410 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

 

شاهین ایزدیار تنها شناگر ایران در پارالمپیک 2016 ریو است.شما تمام اخبار و اطلاعات مربوط به این ورزشکار را در این پست دنبال کنید.

 

هدایت این تک شناگر ایران بر عهده محمد حسین اقبالی خواهد بود.

شاهین ایزدیار از صعود به فینال بازماند

به نقل از  ایسنا، شاهین ایزدیار با ثبت زمان ۲۵ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و از صعود به مرحله فینال این ماده بازماند.

 

در این گروه «ماکسیم کریپاک» از اوکراین با زمان ۲۳ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه اول شد. «آندره براسیل» از برزیل با ۲۴ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه دوم شد و «داوید له‌وک» اسپانیایی با زمان ۲۵/۰۸ سوم شد.

 

ایزدیار در مجموع در رده دهم این ماده قرار گرفت اما رکورد شخصی خودش و ورزش معلولان را ۱۵ صدم ثانیه ارتقا داد.

 

شاهین ایزدیار روز گذشته به فینال ۱۰۰ متر قورباغه راه یافت اما در نهایت در جایگاه هشتم ایستاد.

 

در این دوره از مسابقات بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار از ۱۶۰ کشور جهان به مدت دو ۱۱ روز در ۲۳ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزشی کشورمان با عنوان «منا» متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در این دوره از بازیها حضور دارد.

دانلود فیلم کسب مقام چهارمی شاهین ایزدیار در 50 متر آزاد

 

ایزدیار در شنای قورباغه پنجم شد

 به گزارش  از ایسنا، در روز نخست بازی های پارالمپیک 2016 ریو و در رشته شنا، شاهین ایزدیار تنها نماینده ایران در ماده صد متر قورباغه به آب زد و در نهایت در رده پنجم گروه دو قرار گرفت.

 

ایزدیار با زمان یک دقیقه و 9 ثانیه و 63 صدم ثانیه پنجم شد و از صعود به فینال بازماند. 

 

البته ایزدیار توانست رکورد قبلی خود که یک دقیقه و 12 ثانیه بود را بهبود ببخشد.

 

شاهین ایزدیار فینالیست شد

 به گزارش از مهر، شاهین ایزدیار با ثبت زمان یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه به مرحله فینال راه پیدا کرد.

 

در این رقابتها که امروز پنجشنبه برگزار شد « کوین پل» از آفریقای جنوبی با ثبت زمان ۱:۰۶.۱۹ در جایگاه نخست قرار گرفت، «دانکن فن هارن» از هلند با ۱:۰۷.۳۳ دوم شد، «دمیترو وانزنکو»  از اوکراین با ثبت زمان ۱:۰۸.۷۲ به عنوان سوم رسید و «فورنگ لین» چینی با زمان ۱:۰۹.۳۴ چهارم شد.

 

نمایندگان برزیل و آمریکا هم در جایگاه های ششم و هفتم قرار گرفتند. 

 

فینال این ماده ساعت ۱۸ امروز برگزار می شود.

 

کاروان فرهنگی ، ورزشی منا با ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک شرکت می کند. 

 

دانلود فیلم رقابت و حواشی مسابقه شنا شاهین‌ ایزدیار

دانلود فیلم کسب مقام هشتمی شاهین ایزدیار در فینال 100 متر قورباغه

ایزدیار در فینال 100 متر قورباغه هشتم شد

به نقل از تسنیم، شاهین ایزدیار، تنها شناگر اعزامی کشورمان به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو، در فینال ماده 100 متر قورباغه و در نبرد با هفت شناگر از کشورهای چین، اوکراین (دو شناگر)، آفریقای جنوبی، هلند، استرالیا و کانادا با رکورد یک دقیقه و 10 ثانیه و 82 صدم ثانیه هشتم شد.

 

 

ایزدیار در خط یک شنا کرد و در این ماده کوین پل از آفریقای جنوبی با رکورد یک دقیقه و 4 ثانیه و 86 صدم ثانیه اول شد و مدال طلا دریافت کرد. دنیس دوبروف از اوکراین دوم شد و دونکان فان هارن از هلند در رده سوم ایستاد.

 

 

 

ایزدیار در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد یک دقیقه و 9 ثانیه و 63 صدم ثانیه در بین 14 شناگر ماده 100 متر قورباغه پنجم شده بود و جواز حضور به مرحله فینال را به دست آورد.

 

ایزدیار: از عملکردم در فینال راضی نیستم

به نقل از ایرنا، شاهین ایزدیار شناگر رشته 100 متر قورباغه پس از کسب مقام هشتم در فینال گفت: رکورد مقدماتی ام 1.9.63 بود و متاسفانه نتوانستم آن را در فینال تکرار کنم. این برایم خیلی خوب نیست اما خوشحالم که توانستم رکوردم را بزنم و سه ثانیه آن را ارتقا دادم. با امکاناتی که در ایران برای شنا وجود دارد فکر می کنم رکورد خوبی به جا گذاشتم.


وی افزود: شناگر آفریقای جنوبی رکورد خوبی زد و توانست اول شود گرچه موفق نشد رکورد جهان را بزند. من استارت خوبی داشتم اما در ادامه عقب ماندم و دلیلش هم این بود که ما مسابقات مقدماتی و فینال را تجربه نکرده ایم. از طرفی من ظهر اصلا نتوانستم بخوابم و این روی عملکردم تاثیر منفی داشت.

 


ایزدیار اظهارداشت: ما به مسابقات کمی اعزام می شویم و از لندن تا این مسابقات من کلا در دو مسابقه شرکت کردم در حالی که همه کشورها در سال دو،سه مسابقه شرکت می کنند. این ضعف بزرگی برای شنا ی ما است.

 


وی در پایان گفت: فردا در 50 متر کرال سینه مسابقه دارم و امیدوارم بتوانم به فینال برسم . رسیدن به فینال کار بزرگی است چون حساسیت ها بسیار بالا است و در صدم ثانیه همه چیز تغییر می کند.

 


ایزد یار عصر پنجشنبه به وقت محلی - بامداد جمعه به وقت تهران - در فینال ماده 100 متر قورباغه با نمایندگان چین، اوکراین(دونماینده)، روسیه، هلند، استرالیا و کانادا رقابت کرد و در نهایت با ثبت زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و 82 صدم ثانیه در جایگاه هشتم ایستاد.

 


نماینده آفریقای جنوبی با ثبت زمان یک دقیقه و 4 ثانیه و 86 صدم ثانیه به مقام نخست رسید و نماینده اوکراین با ثبت زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و یک دهم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را بدست آورد.

 


نماینده هلند نیز با ثبت زمان یک دقیقه و شش ثانیه و 54 صدم ثانیه سوم شد.

 


ایزدیار 22 ساله در دور پیشین بازی های پارالمپیک در لندن موفق شده بود در جمع هشت نفر برتر دنیا در ماده 100 متر قورباغه قرار گیرد.

 


پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو به طور رسمی از امروز ( پنجشنبه ) 18 شهریورماه برابر با هشتم سپتامبر و با حضور چهار هزار و 350 نفر ورزشکار از 178 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.

 


نخستین روز بازی ها، ورزشکاران کشورهای جهان در 10 رشته دوچرخه سواری، فوتبال هفت نفره، گلبال، جودو،وزنه برداری، ،تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر و ورزش های سه گانه رقابت می کنند.

 


کاروان ایران نیز با 111ورزشکار (88ورزشکار مرد و 23ورزشکار زن ) با شعار «توکل، اراده و افتخار» در 13 رشته دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی کانو، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته زنان و مردان ، فوتبال هفت نفره و پنج نفره و بسکتبال با ویلچر برای هشتمین بار به این رقابت ها اعزام شده است .

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 1,727
  • باردید دیروز : 2,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,727
  • بازدید ماه : 27,723
  • بازدید سال : 300,820
  • بازدید کلی : 5,423,021